ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00

ΑΚΤΩΡ –Intrakat: Σε πλήρη εξέλιξη τα δύο μεγάλα οδικά έργα του ΒΟΑΚ

Με την ολοκλήρωσή του, το έργο υπόσχεται να συμβάλλει στην ουσιαστική μείωση των ατυχημάτων και του χρόνου μετακίνησης μεταξύ των κύριων πόλων του βόρειου τμήματος της Κρήτης.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες στα δύο μεγάλα οδικά έργα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), στα οποία συμμετέχει ο Όμιλος ΑΚΤΩΡ –Intrakat.

Τα εργοτάξια του Ομίλου επιθεώρησε την περασμένη Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών κ. Κωνσταντίνο Μαγουλά, τη Γενική Γραμματέα Μεταφορών κα Δέσποινα Παληαρούτα και τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρνατουτάκη, όπου εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία των έργων, αναγνωρίζοντας την πρόοδο και την επιτάχυνση που έχουν συντελεστεί στην κατασκευή.

Ο Όμιλος ΑΚΤΩΡ –Intrakat είναι παρών στο μεγάλο έργο συγκοινωνιακής υποδομής του ΒΟΑΚ, μέσα από δύο ιδιαίτερα σημαντικές συμβάσεις. Η πρώτη αφορά το έργο ΣΔΙΤ, στο οποίο συμμετέχει μέσω κοινοπραξίας «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Intrakat – AKΤΩΡ Παραχωρήσεις», για τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του ΒΟΑΚ και, συγκεκριμένα, του τμήματος Χερσονήσου – Μαλίων – Νεάπολης, προϋπολογισμού 276,8 εκατ. ευρώ.

Πρόκειται για ένα έργο αιχμής, μήκους 22,5 χλμ., το οποίο περιλαμβάνει την κατασκευή ενός ολοκληρωμένου, σύγχρονου αυτοκινητόδρομου και, μεταξύ άλλων, πέντε ανισόπεδους κόμβους και επτά σήραγγες, γέφυρες, ανισόπεδες διαβάσεις, αποχετευτικά και αντιπλημμυρικά έργα, ηλεκτροφωτισμό και συστήματα οδικής ασφάλειας.

Με την ολοκλήρωσή του, το έργο υπόσχεται να συμβάλλει στην ουσιαστική μείωση των ατυχημάτων και του χρόνου μετακίνησης μεταξύ των κύριων πόλων του βόρειου τμήματος της Κρήτης, αλλά και στη μείωση του κόστους μεταφοράς των εμπορευμάτων και των προϊόντων στο νησί, στηρίζοντας την ανάπτυξή του.

Παράλληλα, η ΑΚΤΩΡ υλοποιεί το έργο «Μετατροπή σε αυτοκινητόδρομο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης τμήμα: Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου» προϋπολογισμού 169 εκατ. ευρώ που αφορά τη βελτίωση και διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος ώστε να μετατραπεί σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, με δυο λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ, συνολικού μήκους 14,5 χλμ. Μεταξύ άλλων, το έργο θα περιλαμβάνει τρεις ανισόπεδους κόμβους σε Νεάπολη, Λίμνες και Άγιο Νικόλαοκαι έρχεται να συμπληρώσει το μεγάλο έργο του ΒΟΑΚ στην Ανατολική Κρήτη.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αρανίτης (Intrakat): Kράτος και κατασκευαστικές εταιρείες να ανοίξουν διάλογο

Όπως τόνισε ο Γενικός Διευθυντής του Ομίλου, η δυσκολία στα νέα έργα δεν είναι αμιγώς κατασκευαστική, αλλά άπτεται του σχεδιασμού, της υλοποίησης, της ανθεκτικότητας και της φιλικότητας στο περιβάλλον.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διόδια με... το «καλημέρα» στον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης

Τι αποκαλύπτει η σύμβαση για την κατασκευή του ΒΟΑΚ. Γιατί θα δημιουργηθούν τρεις σταθμοί διοδίων όσο θα κατασκευάζεται ο οδικός άξονας. Τουλάχιστον 1,19 δισ. ευρώ θα εισφέρει το Δημόσιο. Ανοιχτός δρόμος για εισαγωγή της παραχώρησης στο ΧΑ.
erga-aktor
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

AKTOR: Σε κυκλοφορία τα οδικά έργα αποκατάστασης στην περιοχή του Ισθμού

Ειδικότερα, ο Όμιλος ανέλαβε την επισκευή και ενίσχυση όλων των στοιχείων, καθώς και την ανακατασκευή του φορέα του δεξιού κλάδου της υφιστάμενης γέφυρας, η οποία είχε κατασκευαστεί στα τέλη της δεκαετίας του 1990.