ΓΔ: 2053.08 -1.14% Τζίρος: 188.96 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: Shutterstock

«Τρέχει» η τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό

Η καμπάνια θα στοχεύει να κεφαλαιοποιηθεί η εξαιρετική εικόνα της χώρας αναφορικά με την αντιμετώπιση της πανδημίας με την προβολή του ελληνικού καλοκαιριού να φτάνει μέχρι τον Οκτώβριο.

Σε πλήρη δράση βρίσκεται το επιτελείο της Marketing Greece, προκειμένου να υλοποιήσει το επόμενο διάστημα τη «στρατηγική εκστρατεία επικοινωνίας της Ελλάδας» μετά και την επανεκκίνηση της τουριστικής βιομηχανίας. Όπως τόνισε σήμερα στο «Πρακτορείο FM» και στον Κώστα Χαλκιαδάκη, στην εκπομπή «Βόλτα στην Ελλάδα», η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα, η εταιρία ετοιμάζεται με γοργούς ρυθμούς για την επόμενη ημέρα της πρωτοβουλίας «Greece from Home».

Αφού σημειώνει την παγκόσμια απήχηση που είχε η συγκεκριμένη πρωτοβουλία επικοινωνίας σε όλο τον κόσμο, στην οποία δημόσιος και ιδιωτικός τομέας συνεργάστηκαν, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece υπογραμμίζει ότι πλέον το επόμενο βήμα θα είναι μια στρατηγική επικοινωνιακή δράση προβολής της χώρας στις αγορές του εξωτερικού. Μάλιστα, θα υπάρχει και επικοινωνιακός προσανατολισμός και για το εγχώριο «μέτωπο», με στόχο την τόνωση του εγχώριου τουρισμού αλλά και της ψυχολογίας των Ελλήνων, όπως αναφέρει η κ. Δρέττα.

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια θα έχει προμετωπίδα την υλοποίηση συγκεκριμένων βίντεο και ο στόχος είναι να κεφαλαιοποιηθεί η εξαιρετική εικόνα της χώρας, αναφορικά με την αντιμετώπιση της πανδημίας, όπως εξήγησε η κ. Δρέττα. Δίνοντας κάποιες λεπτομέρειες της «επικοινωνιακής καμπάνιας» (η κυβέρνηση θα αποφασίσει πότε θα αρχίσει να προβάλλεται), η κ. Δρέττα επεσήμανε ότι επιχειρείται η προβολή του «ελληνικού καλοκαιριού», πέραν του Αυγούστου φτάνοντας έως τον Οκτώβριο. Στο σημείο αυτό η διευθύνουσα σύμβουλος της MG εξήρε τη συνεργασία ανάμεσα στο αρμόδιο υπουργείο και τον ΕΟΤ.

Το βέβαιο είναι ότι η εν λόγω δράση θα στοχεύει στο συναίσθημα του δυνητικού επισκέπτη. Αλλωστε, όπως επισημαίνει η κ. Δρέττα, στην Ελλάδα η επικοινωνία των ξένων επισκεπτών με τους ντόπιους κατοίκους είναι μοναδική και δεν συναντάται στο ίδιο βαθμό αυτό στις περισσότερες χώρες του κόσμου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κτήριο UNESCO πινακίδα
ΔΙΕΘΝΗ

Ο Χαλίντ Ελ Ενάνι αναλαμβάνει γενικός διευθυντής της UNESCO

Ο Χαλίντ Ελ Ενάνι επιλέχθηκε ως νέος γενικός διευθυντής της UNESCO, επικρατώντας με 54 ψήφους του Εντουάρντ Ματόκο. Η θητεία του θα διαρκέσει τέσσερα έτη και αναμένεται επικύρωση της εκλογής στις 6 Νοεμβρίου.
Κέντρο της Βίντχουκ
ΔΙΕΘΝΗ

«Meet Namibia Roadshow»: Η Ναμίμπια παρουσιάζεται στους Έλληνες

Στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το «Meet Namibia Roadshow» του Namibia Tourism Board, προβάλλοντας τη Ναμίμπια ως νέο προορισμό για τους Έλληνες ταξιδιώτες και επαγγελματίες του τουρισμού, με έμφαση στα τοπία, τη φύση και τον πολιτισμό της χώρας.
Απόστολος Τζιτζικώστας πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τζιτζικώστας: Βιώσιμος τουρισμός προς όφελος των τοπικών κοινωνιών

Επίσκεψη στην Ιαπωνία πραγματοποίησε ο Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, Απόστολος Τζιτζικώστας, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας ΕΕ-Ιαπωνίας σε τουρισμό και μεταφορές.
Όλγα Κεφαλογιάννη πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Όλγα Κεφαλογιάννη: Η Πιερία ιδανική για σύγχρονο, αυθεντικό τουρισμό

Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, επισκέφθηκε την Πιερία, ενημερώθηκε για πρωτοβουλίες προστασίας του Ολύμπου και την υποψηφιότητά του στην UNESCO και επισκέφθηκε τη Μονή Αγίου Διονυσίου συνομιλώντας με τον ηγούμενο.