ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φωτο: Shutterstock

myKEPlive: 114 πολίτες έκλεισαν ραντεβού την πρώτη μέρα

Στόχος της σύστασης της νέας πλατφόρμας είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ.

Από τις πρώτες ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε άμεσα μέσω τηλεδιάσκεψης. 

Συγκεκριμένα, την πρώτη μέρα που «άνοιξε» το myKEPlive μπήκαν στην πλατφόρμα και ζήτησαν ραντεβού για υπόθεσή τους 4 άτομα ΑμεΑ, 79 για πληροφορίες ή κάποια αίτηση, 27 για εξυπηρέτηση από τον δήμο τους και 4 επιχειρηματίες. Η ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που εμπνεύστηκε την υπηρεσία και προχώρησε στην υλοποίησή της δηλώνει ικανοποιημένη από την μέχρι στιγμής ανταπόκριση του κόσμου στο διάστημα της πρώτης εβδομάδας λειτουργίας της.

Στόχος της σύστασης της νέας πλατφόρμας είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ. Με αυτόν τον τρόπο, αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνσή τους.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δείχνει το υπουργείο στην εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑμεΑ - ήδη έχουν κλειστεί σχετικά ραντεβού- προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.

Η υπηρεσία myKEPlive, σε νούμερα, μετρά:

  • 172 ραντεβού που κλείστηκαν τις τέσσερις πρώτες ημέρες (σήμερα Σάββατο υπολογίζεται ότι έχουν κλειστεί ακόμη 6 ραντεβού)
  • 150 ραντεβού που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί
  • 52 υπηρεσίες ψηφιακά διαθέσιμες
  • 32 ΚΕΠ σε 30 δήμους συμμετέχουν στην πιλοτική λειτουργία
  • 150 εκπαιδευμένους υπαλλήλους

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες μεταξύ άλλων συγκαταλέγονται: η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, η χορήγηση πιστοποιητικού περί αποποίησης ή μη κληρονομιάς, η χορήγηση αντιγράφου πτυχίου πανεπιστημίου για τη στρατολογία ή για άλλη χρήση, η ανανέωση δελτίου ανεργίας, η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης, η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου, η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, η χορήγηση αντιγράφου πιστοποιητικού γέννησης, βεβαίωση χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σε άτομα με βαριά αναπηρία κ.α.

Σημειώνεται ότι η ταυτοπροσωπία είναι απαραίτητη και για τον λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα του χρήστη να είναι ενεργή ώστε να επιδεικνύει τα νομιμοποιητικά του έγγραφα για την ταυτοποίησή του στον υπάλληλο του ΚΕΠ, ενώ η βιντεοκλήση δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πάνω από 6,8 εκατ. συναλλαγές πολιτών και επιχειρήσεων στα ΚΕΠ το 2024

Ο υφυπουργός Εσωτερικών, Βασίλης Σπανάκης, και ο γγ Δημόσιας Διοίκησης, Γιάννης Φουστανάκης, συναντήθηκαν με το ΔΣ της ΠΟΣΕΚΕΠ για τη βελτίωση της καθημερινής εξυπηρέτησης των πολιτών από τα 1.023 ΚΕΠ της χώρας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Β. Σπανάκης: Τριπλός εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ όλης της χώρας

Ο υφυπουργός Εσωτερικών πρόσθεσε ότι αυτή τη στιγμή τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών εξυπηρετούν πάνω από 3 εκατ. συναλλαγές σε ετήσια βάση για πολίτες και επιχειρήσεις και απασχολούν πάνω από 3.700 εργαζομένους.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης «τρέχει» ο μετασχηματισμός των ΚΕΠ

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την αναβάθμιση και αντικατάσταση του τεχνολογικού εξοπλισμού των ΚΕΠ με στόχο να παρέχουν περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες προς επιχειρήσεις και πολίτες.