ΓΔ: 2064.76 -0.58% Τζίρος: 38.23 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:14:35
Φώτο: Shutterstock

Νέες συμφωνίες του ΕΟΤ με αεροπορικές εταιρείες και tour operators

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δ. Φραγκάκης, τόνισε ότι θα υπάρξει ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού κατά τη διάρκεια της επόμενης 3ετίας.

Στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού για την επόμενη τριετία, αναφέρθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, σε συνέντευξη του στο Κανάλι της Βουλής. Όπως τόνισε, το υφιστάμενο πρότυπο του ελληνικού τουρισμού, που παραδοσιακά βασιζόταν κυρίως στο μοντέλο «Ήλιος και Θάλασσα», παραμένει ο πυρήνας αλλά εμπλουτίζεται με νέες μορφές τουρισμού εμπειρίας. Προτεραιότητες φέτος για τον ΕΟΤ, είναι η ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας, του θαλάσσιου τουρισμού, των υπαίθριων δραστηριοτήτων και του τουρισμού ευεξίας.

Ο κ. Φραγκάκης επεσήμανε ότι στόχος παραμένει η περαιτέρω ενδυνάμωση, σε διεθνές επίπεδο, του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, καθώς και η επέκταση της τουριστικής περιόδου, σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες. Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ αναφέρθηκε στις πρωτοφανείς συνθήκες του τελευταίου χρόνου, με την πανδημία να έχει προκαλέσει μεγάλη ζημιά στον τουρισμό διεθνώς, με απώλειες της τάξεως του 86% για τον διεθνή τουριστικό κλάδο και περίπου 80% για την Ελλάδα το 2020. Παρ’ όλες τις δυσκολίες όμως, ο τουρισμός πέρυσι κατάφερε να διασώσει το 20% των εσόδων του 2019 και να φέρει στη χώρα έσοδα 4,2 δισ..

Όπως υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης: «Η μετά πανδημία εποχή θα είναι πολύ διαφορετική. Θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο ταξιδεύει κάποιος. Θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιλογή ενός προορισμού και εμείς προετοιμαζόμαστε για αυτή τη νέα συνθήκη. Εδώ και μήνες είμαστε σε μία διαπραγμάτευση με αεροπορικές εταιρείες και tour operators του εξωτερικού για συμφωνίες συνδιαφήμισης, προώθησης δηλαδή της χώρας, σε συνεργασία με μεγάλους παίκτες του τουρισμού. Έχουμε έναν προϋπολογισμό που μπορεί να ξεπεράσει φέτος τα 9 εκατ. ευρώ για συνδιαφήμιση και όλα τα μηνύματα σε διεθνές επίπεδο μας κάνουν να αισιοδοξούμε, καθώς διαφαίνεται υψηλή ζήτηση για τη χώρα μας. Η Ελλάδα βρίσκεται στις τρεις πρώτες χώρες της Ευρώπης σε ζήτηση για διακοπές το καλοκαίρι. Όσο προχωράει ο εμβολιασμός, η αγορά θα ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο. Ο Ελληνικός τουρισμός και φέτος μπορεί να πρωταγωνιστήσει».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απόστολος Τζιτζικώστας πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τζιτζικώστας: Βιώσιμος τουρισμός προς όφελος των τοπικών κοινωνιών

Επίσκεψη στην Ιαπωνία πραγματοποίησε ο Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, Απόστολος Τζιτζικώστας, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας ΕΕ-Ιαπωνίας σε τουρισμό και μεταφορές.
Όλγα Κεφαλογιάννη πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Όλγα Κεφαλογιάννη: Η Πιερία ιδανική για σύγχρονο, αυθεντικό τουρισμό

Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, επισκέφθηκε την Πιερία, ενημερώθηκε για πρωτοβουλίες προστασίας του Ολύμπου και την υποψηφιότητά του στην UNESCO και επισκέφθηκε τη Μονή Αγίου Διονυσίου συνομιλώντας με τον ηγούμενο.