ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:19:32
RAE, Rythmistiki Arxi Energeias
Φωτο: ΡΑΕ

Σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα ενημέρωσης των καταναλωτών myRAE

Βασικό χαρακτηριστικό της νέας πλατφόρμας είναι η δυνατότητα αποστολής μιας φόρμας παραπόνων προς τους Διαχειριστές Δικτύων και τους Παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.

Την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής εφαρμογής της ΡΑΕ για ενημέρωση και υποστήριξη των καταναλωτών, myRAE ανακοίνωσε η Αρχή. Η πλατφόρμα "myRAE", αποτελεί ένα αυτόνομο ηλεκτρονικό σύστημα στο οποίο οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση είτε μέσω του κεντρικού ιστότοπου της Αρχής, ή και απευθείας στο my.rae.gr όπου μπορούν να δημιουργούν προσωπική σελίδα μέσω της οποίας θα έχουν πρόσβαση σε διάφορες χρήσιμες υπηρεσίες.

Βασικό χαρακτηριστικό της νέας Πλατφόρμας είναι η δυνατότητα αποστολής μιας φόρμας παραπόνων προς τους Διαχειριστές Δικτύων και τους Παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου. Παράλληλα παρέχει δυνατότητα chat και ανταλλαγής εγγράφων για την επικοινωνία μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών.

Το πληροφοριακό σύστημα λαμβάνει το εκάστοτε παράπονο και το προωθεί αυτόματα στον αντίστοιχο αποδέκτη ενώ παρέχει πληροφόρηση στην ΡΑΕ για τα στοιχεία και την εξέλιξη του αιτήματος. Η Αρχή θα μπορεί, μέσα από την ανάλυση των στατιστικών που παράγει η εφαρμογή να έχει πλήρη εικόνα για τα είδη παραπόνων που καταθέτουν οι καταναλωτές, το βαθμό απόκρισης των εταιρειών, το μέσο χρόνο επίλυσης των αιτημάτων από τις εταιρίες, και το βαθμό ικανοποίησης των καταναλωτών από την επίλυση του ζητήματος τους.

Πρόσθετα, οι καταναλωτές αλλά και επαγγελματίες του χώρου θα μπορούν:

  • Να λαμβάνουν επιλεκτικές ενημερώσεις για τις δημόσιες διαβουλεύσεις της ΡΑΕ.
  • Να λαμβάνουν εξειδικευμένες ενημερώσεις από το σύνολο των ανακοινώσεων της ΡΑΕ με βάση τα κριτήρια που ενδιαφέρουν τον κάθε καταναλωτή ή επαγγελματία.
  • Να μετέχουν σε έρευνες ικανοποίησης για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τη ΡΑΕ, τους Διαχειριστές δικτύων, και τους Παρόχους ενέργειας.

«Σε ένα χρονικό σημείο όπου οι αυξήσεις των τιμών ενέργειας προκαλούν εύλογη ανησυχία στους καταναλωτές και την αγορά, η Αρχή στοχεύει, δίδοντας περισσότερα εργαλεία στους καταναλωτές για την προάσπιση των δικαιωμάτων τους, αλλά και οργανώνοντας σωστά την επικοινωνία τους με τους συμμετέχοντες στην αγορά, να προσφέρει πρόσθετη αξία στην αποτελεσματικότερη λειτουργία αυτής», αναφέρει η Αρχή.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

revma
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μάχη προμηθευτών και καταναλωτών για τα «φέσια» στο ηλεκτρικό ρεύμα

Νέους κανόνες για τα χρέη και τον ενεργειακό τουρισμό διαμορφώνει μετά το Πάσχα η Ρυθμιστική Αρχή. Τι λένε οι προμηθευτές για την αλλαγή προμηθευτή και τι ζητούν οι ενώσεις των καταναλωτών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δημιουργείται νέα αγορά για διμερή συμβόλαια στο ρεύμα

Σε δημόσια διαβούλευση για τη θέσπιση πλατφόρμας σύναψης συμβολαίων παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ προχωράει η ΡΑΕ με στόχο την ενίσχυση της ανάπτυξης νέων έργων και των επιλογών που έχουν οι μικρότεροι παίκτες στην αγορά.
Revma
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πληθαίνουν οι ρυθμίσεις για το ρεύμα για να αποτραπούν τα «φέσια»

Οι εταιρείες ζητούν να καθιερωθούν βασικοί κοινοί κανόνες για τους διακανονισμούς, που αποτελούν το τελευταίο ανάχωμα στην αύξηση των οφειλών σε καθυστέρηση. Θα κόβεται το ρεύμα σε όσους έχουν οφειλή σε προηγούμενο πάροχο.
revma
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς θα κόβεται το ρεύμα σε κακοπληρωτές που έχουν αλλάξει πάροχο

Να ενημερώνονται οι νέοι πάροχοι για «φέσια» σε προηγούμενους για να διακόπτουν την ηλεκτροδότηση προτείνουν οι εταιρείες. Τι συζητήθηκε στη χθεσινή συνάντηση της ομάδας εργασίας παρόχων, ΥΠΕΝ και ΡΑΕ.