ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Νίκος Χαρδαλιάς σε σύσκεψη
Φωτο: Menelaos Myrillas / SOOC

Rebranding στον τουρισμό του νομού Αττικής σχεδιάζει ο Νίκος Χαρδαλιάς

Ο περιφερειάρχης, έχει εκπονήσει έναν ολιστικό στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάδειξή της σε κορυφαίο προορισμό παγκοσμίως. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, δύο είναι οι βασικοί άξονες του νέου σχεδιασμού για την επόμενη πενταετία.

Σαρωτικές είναι οι αλλαγές στον τομέα της τουριστικής πολιτικής της Περιφέρειας Αττικής από τη νέα διοίκηση, καθώς ο Νίκος Χαρδαλιάς έχει εκπονήσει έναν ολιστικό στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάδειξή της σε κορυφαίο προορισμό παγκοσμίως. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, δύο είναι οι βασικοί άξονες του νέου σχεδιασμού για την επόμενη πενταετία.

Ο πρώτος έχει να κάνει με την ανάδειξη του brand name της Αθήνας ως μείζονος πλεονεκτήματος της Αττικής, καθώς έχει καθιερωθεί ως το πιο αναγνωρίσιμο τοπόσημο στη συνείδηση του παγκόσμιου ταξιδιώτη. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Νίκος Χαρδαλιάς εντάσσει στην τουριστική πολιτική τη στοχευμένη αξιοποίηση του μοναδικού πολιτιστικού αποτυπώματος της Αττικής, αλλά και των αγροδιατροφικών προϊόντων της -δύο τομείς που μέχρι σήμερα προωθούνταν αποσπασματικά και μεμονωμένα- κάτι που συνεπάγεται και την άμεση συνεργασία όλων των αρμόδιων υπηρεσιών της Περιφέρειας πάνω στον κοινό στόχο.

Ο δεύτερος άξονας έχει να κάνει με τη βελτίωση της καθημερινότητας μέσα από έργα υποδομής, λειτουργικότητας του οδικού δικτύου, ενίσχυσης της ασφάλειας και προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, ώστε ο τουρίστας να επισκέπτεται μια Αττική αντάξια της εικόνας που έχει σχηματίσει στο μυαλό του. Όπως επισημαίνει ο περιφερειάρχης Αττικής σε συνομιλητές του, «καμία τουριστική πολιτική δεν μπορεί να ευοδωθεί, εάν ο επισκέπτης δεν έχει άνετη προσβασιμότητα στα κύρια σημεία ενδιαφέροντος ή αντιμετωπίζει μια μίζερη καθημερινότητα».

Υπό αυτό το πρίσμα, ο Νίκος Χαρδαλιάς εστιάζει στην εξωστρέφεια, μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους στην προώθηση της μεγαλύτερης Περιφέρειας της χώρας στις διεθνείς τουριστικές αγορές. Στο μικροσκόπιο αναμένεται να βρεθούν αγορές, στις οποίες η κυβέρνηση εστιάζει για την ενίσχυση των τουριστικών ροών με απευθείας πτήσεις και άλλες διευκολύνσεις, όπως για παράδειγμα η Σαγκάη και το Νέο Δελχί. Και στα υπό εξέταση projects είναι η Περιφέρεια Αττικής να δίνει το «παρών» τόσο μέσα από «αδελφοποιήσεις» (μέσω μνημονίων συνεργασίας), όσο και με στοχευμένες επικοινωνιακές καμπάνιες στις τοπικές αγορές. «Δεν θα είμαστε ουραγοί των εξελίξεων, ανοίγουμε νέους δρόμους. Θα είμαστε η προμετωπίδα της εθνικής πολιτικής για τον τουρισμό», είναι το μήνυμα του περιφερειάρχη Αττικής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παραλία
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Γαλάζια Σημαία: Η Ελλάδα στη 2η θέση παγκοσμίως με 623 βραβευμένες ακτές

Η Ελλάδα με 623 βραβευμένες ακτές παραμένει 2η παγκοσμίως ανάμεσα σε 52 χώρες, κατακτώντας το 15% των παγκόσμιων βραβεύσεων και καταγράφοντας σταθερή αύξηση στις βραβευμένες παραλίες κάθε χρόνο.
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Οι Βρετανοί επισκέπτες της έκθεσης, που αποτελούν ένα κοινό ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ζήτησαν πληροφορίες για διακοπές που θα τους επιτρέψουν να συνδυάσουν ποικίλες μορφές τουρισμού.
akinita-attiki
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στρατηγικό σχέδιο δράσης για την ανάπτυξη του τουρισμού στην Αττική

Το σχέδιο θα εστιάσει στην ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της Αττικής, όπως η ομορφιά και η ιστορία της, στη διαμόρφωση συνθηκών για την προσέλκυση επενδύσεων, και στην ανάπτυξη των θεματικών-εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέα στρατηγική για την κυκλική τουριστική οικονομία μικρών νησιών

Η νέα στρατηγική έχει στόχο να υποστηρίξει τους νησιωτικούς δήμους της περιφέρειας Αττικής ώστε να προωθηθούν δράσεις για την ενδυνάμωση της βιώσιμης ανάπτυξης και του βιώσιμου τουρισμού.