Την ενίσχυση των πεζών περιπολιών στο κέντρο της Αθήνας με περίπου 80 επιπλέον αστυνομικούς από τα τέλη Σεπτεμβρίου ανακοίνωσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Η δήλωση έγινε σε εκδήλωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, ο οποίος τίμησε αξιωματικούς της Ελληνικής Αστυνομίας που ηγούνται των μέτρων και δράσεων στην περιοχή.
Ο υπουργός τόνισε ότι η ενίσχυση της Υποδιεύθυνσης Περιπολιών στοχεύει στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της υπηρεσίας και στη στενότερη συνεργασία με κατοίκους και επαγγελματίες. Σκοπός είναι να ενισχυθεί το αίσθημα ασφάλειας και προστασίας στις γειτονιές του κέντρου της πρωτεύουσας.
Παρουσιάζοντας στοιχεία για τα αποτελέσματα των αυξημένων μέτρων ασφαλείας που εφαρμόζονται εδώ και έναν χρόνο, ο υπουργός ανέφερε ότι οι καταγγελίες πολιτών στο τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης έχουν μειωθεί κατά 17%, ενώ οι συλλήψεις στην περιοχή έχουν αυξηθεί κατά 27%.
«Είμαστε σε καλύτερη κατάσταση», σημείωσε χαρακτηριστικά, προειδοποιώντας ωστόσο ότι «εάν η ασφάλεια αδρανεί ή είναι χαλαρή για λίγες μέρες, το έγκλημα θα επανέλθει, δριμύτερο».
Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης δεσμεύτηκε ότι η μάχη κατά του εγκλήματος, στο πλαίσιο της δημοκρατικής τάξης, του Συντάγματος και των νόμων, θα συνεχιστεί με αμείωτο ρυθμό.
Όπως είπε, «η θέλησή μας είναι πολύ ισχυρή και η απόφασή μας δεδομένη», ενώ παράλληλα ενισχύεται η επιχειρησιακή ικανότητα της αστυνομίας ώστε να μπορεί να υπηρετεί τους πολίτες, τις οικογένειες και τις επιχειρήσεις της Αθήνας.
Τέλος, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη συνεχάρη τους επικεφαλής των Υπηρεσιών που τιμήθηκαν από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών για την προσφορά τους: τον γενικό αστυνομικό διευθυντή Αττικής, υποστράτηγο Αθανάσιο Κάμπρα, τον διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αθηνών, Νικόλαο Γιαννόπουλο, και τον εκπρόσωπο της Υποδιεύθυνσης Πεζών Περιπολιών, αστυνόμο Α' Ιωάννη Κωνσταντακάκη.