Την Κάσο και την Κάρπαθο επισκέπτεται τη Δευτέρα και την Τρίτη ο Νίκος Ανδρουλάκης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, στο πλαίσιο περιοδείας στα Δωδεκάνησα.
Τη Δευτέρα, στις 14:30, ο κ. Ανδρουλάκης θα επισκεφθεί τον Λόχο Εθνοφυλακής «Κασιωτών Αγωνιστών». Αργότερα, στις 19:00, θα έχει συνάντηση με τοπικούς φορείς της Κάσου στο κέντρο νεότητας «Γιάννης Μαρίνος».
Την Τρίτη, το πρόγραμμα περιλαμβάνει περιοδεία στο κέντρο της Καρπάθου, στην περιοχή Πηγάδια, στις 11:00, και στη συνέχεια, στις 13:00, επίσκεψη στο χωριό Όλυμπος.
Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, στις 19:30, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής θα απευθύνει ομιλία στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δημαρχείου Καρπάθου.