ΓΔ: 2031.32 0.48% Τζίρος: 137.98 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:27:10
Φώτο: Shutterstock

Ριζικές αλλαγές στη στρατηγική της Renault απέναντι στις προκλήσεις

Η Renault προχωρά σε αναδιάρθρωση της ηγετικής ομάδας της με τον CEO François Provost να φέρνει νέα πρόσωπα και ρόλους, ενισχύοντας στρατηγική και καινοτομία εν μέσω προκλήσεων.

Η Renault SA προχωρά σε σημαντική αναδιοργάνωση της ανώτατης διοικητικής της ομάδας, καθώς ο νέος διευθύνων σύμβουλος, François Provost, κάνει τις πρώτες του κινήσεις με στόχο τη σταθεροποίηση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στο πλαίσιο των αλλαγών, η Renault επέλεξε την Katrin Adt, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της Mercedes-Benz Group AG, για να αναλάβει επικεφαλής της μάρκας Dacia, στη θέση του Denis Le Vot. 

Παράλληλα, ο επικεφαλής του brand Renault, Fabrice Cambolive, τοποθετήθηκε στη νέα θέση του chief growth officer, με αποστολή τον καλύτερο συντονισμό της στρατηγικής ανάπτυξης για τα βασικά εμπορικά σήματα του ομίλου.

«Χρειαζόμαστε έναν οργανισμό ικανό να λαμβάνει ταχύτερες αποφάσεις, να υλοποιεί πιο αποτελεσματικά και να βρίσκεται πιο κοντά στους πελάτες του», τόνισε ο Provost, εξηγώντας τη λογική πίσω από τις αλλαγές.

Η Renault βρίσκεται αντιμέτωπη με προκλήσεις όπως η υποτονική ζήτηση στην Ευρώπη και η δυναμική είσοδος των Κινέζων κατασκευαστών, με προεξέχουσα τη BYD Co.

 Τον Ιούλιο, η εταιρεία είχε αναγκαστεί να αναθεωρήσει προς τα κάτω τις προβλέψεις κερδοφορίας της, λόγω εντονότερου ανταγωνισμού και αδυναμίας στην αγορά επαγγελματικών οχημάτων.

Ο Denis Le Vot, που είχε αναδειχθεί σε βασικό διεκδικητή της θέσης του CEO χάρη στην επιτυχία του να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της Dacia, αποφάσισε τελικά να αποχωρήσει από τη Renault.

Επιπλέον, ο όμιλος προχώρησε σε εσωτερικές προαγωγές:

  • Ο Philippe Brunet, έμπειρο στέλεχος της Renault, αναλαμβάνει chief technology officer, με στόχο την επιτάχυνση της καινοτομίας στον τομέα της τεχνολογίας.
  • Ο Anthony Plouvier, επίσης βετεράνος της εταιρείας, τοποθετήθηκε στη θέση του επικεφαλής προμηθειών, διαδεχόμενος τον ίδιο τον Provost.

Με τις αλλαγές αυτές, η Renault επιχειρεί να χαράξει νέα πορεία, βασισμένη σε ταχύτερη λήψη αποφάσεων, βελτιωμένη αποδοτικότητα και στρατηγική ενίσχυση της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ