Το Ιράν δεν συμμετείχε στις τεχνικές συνομιλίες που είχαν προγραμματιστεί για σήμερα, επικαλούμενο τις πρόσφατες επιθέσεις στη χώρα καθώς και ανεκπλήρωτους όρους του μνημονίου συνεννόησης με τις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με δήλωση μέλους του Γραφείου Συντήρησης και Δημοσίευσης των Έργων του ανώτατου ηγέτη του Ιράν στην κρατική τηλεόραση.
Ο Μεχντί Φαζαϊλί εξήγησε ότι ένας από τους λόγους της μη συμμετοχής είναι η ανάγκη να διαπιστωθεί εάν η Τεχεράνη έχει πραγματική πρόσβαση στα αποδεσμευμένα κεφάλαια. "Αν δεν υπάρχει πρόσβαση, τότε ο όρος αυτός δεν έχει εκπληρωθεί", υπογράμμισε χαρακτηριστικά.