Ο Νίκος Ανδρουλάκης, πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, περιόδευσε το απόγευμα της Κυριακής στις Καλυθιές Ρόδου, συνοδευόμενος από τους βουλευτές Γιώργο Νικητιάδη και Δημήτρη Μάντζιο, τον γραμματέα οργανωτικού Ηρακλή Δρούλια, τον συντονιστή της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ στα Δωδεκάνησα Παναγιώτη Μπουλιέρη, καθώς και πλήθος τοπικών στελεχών.
Σε δηλώσεις του, ο κ. Ανδρουλάκης τόνισε: «Τώρα είναι η ώρα της πολιτικής αλλαγής. Πολιτική αλλαγή με το ΠΑΣΟΚ. Με πρόγραμμα, με στελεχιακό δυναμικό και με αυτονομία από τα συμφέροντα. Επτά χρόνια Νέας Δημοκρατίας, δυστυχώς, ζούμε μία ακόμη χαμένη ευκαιρία. Στασιμότητα και φθορά.»
Αναφερόμενος στην οικονομία, επισήμανε ότι «η μεγάλη ευκαιρία του Ταμείου Ανάκαμψης πήγε χαμένη», υπογραμμίζοντας πως η ανάπτυξη στηρίζεται στο ξεπούλημα της εγχώριας περιουσίας και όχι σε παραγωγικές, ανταγωνιστικές επενδύσεις που θα δημιουργήσουν ποιοτικές θέσεις εργασίας. Όπως είπε, η περιφερειακή ανάπτυξη απουσιάζει από τον σχεδιασμό της κυβέρνησης, ενώ η κοινωνία δοκιμάζεται από σκάνδαλα και διαφθορά.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο κύμα ακρίβειας που πλήττει τα νοικοκυριά, σημειώνοντας ότι οι πολίτες αντιμετωπίζουν αυξημένες τιμές στα τρόφιμα, στην υγεία και στα ενοίκια.
Κλείνοντας, υπογράμμισε: «Γι' αυτό, λοιπόν, χρειάζεται πολιτική αλλαγή. Με ένα προοδευτικό σχέδιο ευθύνης και συνέπειας. Εμείς θα αγωνιστούμε και είμαι αισιόδοξος ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Γιατί οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει.»