Η Σόφια θα φιλοξενήσει την πρώτη έκδοση του Quantum Hotel Technology Forum - μιας εκδήλωσης που επικεντρώνεται στον τεχνολογικό μετασχηματισμό της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, ανακοίνωσαν οι διοργανωτές της, όπως αναφέρει το βουλγαρικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων.
Το φόρουμ θα πραγματοποιηθεί στις 11 Νοεμβρίου στο Grand Hotel "Millennium Sofia" και διοργανώνεται από την βουλγαρική εταιρεία τεχνολογίας Quendoo, της οποίας η αποστολή είναι η ψηφιοποίηση της ξενοδοχειακής επιχείρησης. Στόχος του φόρουμ είναι να συνδέσει καινοτόμους, ξενοδόχους και εταιρείες τεχνολογίας στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, των τεχνολογιών cloud και των καναλιών διανομής.
«Θέλουμε να μετατρέψουμε το Quantum HTF σε μια κοινότητα όπου άνθρωποι από τον τουρισμό και την τεχνολογία χαράσσουν μαζί την πορεία προς το μέλλον της φιλοξενίας», λέει η ομάδα της Quendoo.
Σύμφωνα με αυτούς, είναι σημαντικό για τους ξενοδόχους να κατανοήσουν ότι η ψηφιοποίηση είναι ένα εργαλείο ανάπτυξης και όχι μια απειλή.
Θα συζητηθούν τρία κύρια θέματα, τα οποία θα καθορίσουν την κατεύθυνση ανάπτυξης της σύγχρονης ξενοδοχειακής επιχείρησης: τεχνολογίες στη διανομή, τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό και ευκαιρίες χρηματοδότησης καινοτομιών στον τομέα.
Μεταξύ των ομιλητών θα είναι η Kristina Kochanova, εκπρόσωπος της Hotelbeds / HBX Group - ενός από τους παγκόσμιους ηγέτες στην διανομή B2B, που συνδέει πάνω από 300.000 ξενοδοχεία με ταξιδιωτικούς πράκτορες και πρακτορεία παγκοσμίως, και ο Alexander Blunt, συνιδρυτής της Heidi - του δεύτερου μεγαλύτερου βρετανικού ταξιδιωτικού πράκτορα για διακοπές σκι, ο οποίος χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να κάνει τον χειμερινό τουρισμό πιο προσβάσιμο και εξατομικευμένο.
Ο Λιουμπομίρ Νταμιάνοφ από το Ταμείο Επενδύσεων Κεφαλαίου της Βουλγαρικής Τράπεζας Ανάπτυξης θα μιλήσει για την οικονομική υποστήριξη καινοτομιών στον τουριστικό τομέα, και ο Ιβάν Ντραγκάνοφ από το Ινστιτούτο GATE στο Πανεπιστήμιο της Σόφιας θα παρουσιάσει παραδείγματα πρακτικής εφαρμογής της Τεχνητής Νοημοσύνης στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση ξενοδοχειακών δραστηριοτήτων.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παρουσιάσεις, μελέτες περιπτώσεων και συζητήσεις που θα δείξουν πώς οι τεχνολογίες μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινή εργασία των ξενοδοχείων - από τη διαχείριση κρατήσεων και τη δυναμική τιμολόγηση έως τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και τον αυτοματισμό των διαδικασιών.