Στη σκιά των Μεγάλων Πυραμίδων της Γκίζας, παρουσιάστηκε μια μνημειώδης εκδοχή του «Τρίτου Παράδεισου», του γνωστού έργου του Ιταλού καλλιτέχνη Μικελάντζελο Πιστολέτο, στο πλαίσιο του φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης Forever is now.
Ο εμβληματικός καλλιτέχνης της Arte Povera, σήμερα 92 ετών, χρησιμοποίησε ασβεστόλιθους –τις ίδιες πέτρες που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι για την κατασκευή των πυραμίδων– για αυτή τη νέα εκδοχή της εγκατάστασης, που έχει παρουσιαστεί «περισσότερες από 2.000 φορές σε όλον τον κόσμο».
Το έργο συμπληρώνει ένας οβελίσκος ύψους τριών μέτρων, επενδεδυμένος με μεταλλικούς καθρέφτες, ενώ συνολικά η εγκατάσταση εκτείνεται σε μήκος 28 μέτρων και σχηματίζει το σύμβολο του απείρου στην άμμο του οροπεδίου της Γκίζας.
Στο φεστιβάλ συμμετέχουν και άλλοι διεθνώς αναγνωρισμένοι καλλιτέχνες. Ο γλύπτης Κινγκ Χουντεκπίνκου, με καταγωγή από τη Γαλλία και το Μπενίν, παρουσιάζει έναν στύλο από κεραμικά θραύσματα, δηλώνοντας πως είναι «μια απίστευτη ευκαιρία να συνομιλείς με 4.500 χρόνια ιστορίας» δίπλα στο έργο του «Λευκό Τοτέμ του Φωτός».
Ο Νοτιοκορεάτης Τζονγκίου Παρκ αντλεί έμπνευση από τις διαστάσεις της πυραμίδας του Χέοπα για τη δημιουργία του «Κώδικα του Απείρου». Χίλιοι μικροί, κυλινδρικοί καθρέφτες από ακρυλικό, τοποθετημένοι στην άμμο, συνθέτουν ένα ποίημα σε κώδικα Μορς, όπου ο ιδρυτής του πρώτου κορεατικού βασιλείου συνομιλεί με έναν Αιγύπτιο φαραώ.
Ο Πορτογάλος καλλιτέχνης Αλεξάντρε Φάρτο (Vhils) αξιοποιεί παλιές πόρτες από το Κάιρο και άλλες περιοχές του κόσμου για μια εγκατάσταση που παραπέμπει σε «αρχαιολογική έρευνα».
Σύμφωνα με τους διοργανωτές, το πέμπτο φεστιβάλ «Το για πάντα είναι τώρα» θα διαρκέσει μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου και συμμετέχουν ακόμη έξι καλλιτέχνες: ο Τούρκος Μερτ Εγέ Κόσε, ο Αμερικανός Άλεξ Προμπά, ο Λιβανέζος Ναντίμ Καράμ, η Βραζιλιάνα Άνα Φεράρι, η Αιγύπτια Σάλχα Αλ Μάσρι και η ρωσική συλλογικότητα «Ομάδα ανακύκλωσης».