Η αστυνομία στην Ουγγαρία διερευνά μια σοκαριστική υπόθεση που αφορά έναν 30χρονο αχθοφόρο νοσοκομείου, ο οποίος φέρεται να συνέλεγε και να αποθήκευε ανθρώπινα μέλη στο διαμέρισμά του στη Βουδαπέστη για προσωπική κατανάλωση.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση των αρχών, η εικαζόμενη πράξη κανιβαλισμού αποκαλύφθηκε όταν οι αστυνομικοί εντόπισαν στο σπίτι του υπόπτου ανθρώπινα οστά, μια ολόκληρη κνήμη, το πίσω μέρος ενός χεριού, αρκετά κρανία και ένα διατηρημένο ανθρώπινο πρόσωπο.
Κατά την ανάκριση, ο άνδρας φέρεται να παραδέχθηκε ότι τον έλκυαν τα ανθρώπινα μέλη και ότι είχε ήδη μαγειρέψει και καταναλώσει ορισμένα από αυτά. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως συγκέντρωνε τα μέλη τόσο από τον χώρο εργασίας του όσο και από νεκροταφεία στην Ουγγαρία και στη γειτονική Σλοβακία.
Ο ύποπτος είχε μιλήσει ανοιχτά στην οικογένεια και τους φίλους του για τη μακάβρια έλξη του, ενώ η αστυνομία κατάσχεσε και φωτογραφίες της «συλλογής» του. Ο άνδρας, που εργαζόταν στη μεταφορά ασθενών στο νοσοκομείο, συνελήφθη στις 17 Ιουνίου και τελεί υπό δικαστική επιτήρηση.
Η εισαγγελία διερευνά την υπόθεση με την κατηγορία της διατάραξης της ειρήνης των νεκρών, ενώ οι αρχές συνεχίζουν την έρευνα για το εύρος των ενεργειών του κατηγορούμενου.