Ο πρωθυπουργός του Πακιστάν Σεχμπάζ Σαρίφ δήλωσε ότι δεν θα πρέπει να υπάρχουν «δύο μέτρα και δύο σταθμά» όσον αφορά τους βαλλιστικούς πυραύλους της Τεχεράνης, τονίζοντας πως το Ιράν έχει τα ίδια δικαιώματα με κάθε άλλη χώρα να διαθέτει τέτοιου είδους οπλικά συστήματα.
Σε δηλώσεις του προς δημοσιογράφους, ο Σαρίφ επεσήμανε ότι το μνημόνιο συνεννόησης μεταξύ Ιράν και Ηνωμένων Πολιτειών δεν περιλαμβάνει καμία αναφορά στους βαλλιστικούς πυραύλους, καθώς το συγκεκριμένο ζήτημα δεν αποτέλεσε αντικείμενο των συνομιλιών.