ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Μαρίνα Καλαμάτας αεροφωτογραφία
Φωτογραφία Shutterstock

Η Μεσσηνία κερδίζει τις εντυπώσεις Κυπρίων δημοσιογράφων

Προβολή της Μεσσηνίας στην Κύπρο μέσω ταξιδιού εξοικείωσης δημοσιογράφων, με έμφαση στις αυθεντικές εμπειρίες, τον πολιτισμό και τη γαστρονομία της περιοχής.

Η Μεσσηνία κέρδισε τις εντυπώσεις και το ενδιαφέρον έμπειρων Κύπριων δημοσιογράφων, οι οποίοι συμμετείχαν σε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο ταξίδι εξοικείωσης που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα από την Περιφέρεια Πελοποννήσου, με τη συνεργασία της εταιρείας CK Strategies, τη συνεισφορά του Δήμου Τριφυλίας και την υποστήριξη της Cyprus Airways

Στόχος της πρωτοβουλίας ήταν να παρουσιάσουν τη δυναμική της περιοχής ως τουριστικό και επιχειρηματικό προορισμό, αναδεικνύοντας τις αυθεντικές εμπειρίες και τις τοπικές γεύσεις της Μεσσηνίας.

Κατά τη διάρκεια της πενθήμερης παραμονής τους, οι φιλοξενούμενοι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της περιοχής, εντυπωσιαζόμενοι τόσο από την ποικιλία των προτάσεων που προσφέρει όσο και από το υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακό δυναμικό. Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν, η Μεσσηνία αποτελεί έναν τόπο «ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους».

Ο διάσημος κόλπος του Ναυαρίνου, τα εντυπωσιακά πευκοδάση, οι παραλίες με τα κρυστάλλινα γαλαζοπράσινα νερά, οι ξακουστοί αρχαιολογικοί χώροι της Μεσσήνης, το επιβλητικό ενετικό κάστρο της Κυπαρισσίας και τα ιστορικά θρησκευτικά μνημεία συνθέτουν ένα πολύχρωμο μωσαϊκό που διαφοροποιεί σημαντικά τη Μεσσηνία. 

Το φυσικό περιβάλλον της περιοχής, σε συνδυασμό με τον γνήσιο χαρακτήρα και τη φιλοξενία των ανθρώπων, δημιουργούν ένα ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν που σέβεται την ιστορία και τον πολιτισμό του τόπου.

Η εν λόγω δράση φιλοδοξεί να μεγιστοποιήσει την προβολή της περιοχής στα κυπριακά και διεθνή μέσα ενημέρωσης, με τους δημοσιογράφους να καταγράφουν τις εμπειρίες τους και να μεταδίδουν τις εντυπώσεις τους, συμβάλλοντας κατ' αυτό τον τρόπο στην προσέλκυση νέων ταξιδιωτών.

Όπως επισημαίνουν οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί το πρώτο βήμα ενός ευρύτερου σχεδίου για την ανάπτυξη του τουρισμού και το χτίσιμο ισχυρής τουριστικής ταυτότητας στη Μεσσηνία. 

Η στοχευμένη ανάδειξη τόσο της γαστρονομίας όσο και των εναλλακτικών μορφών τουρισμού είναι βασικοί άξονες της στρατηγικής ανάπτυξης που υιοθετεί η Περιφέρεια Πελοποννήσου, ώστε να καταστεί η περιοχή ιδιαίτερα ελκυστική σε νέες και παραδοσιακές αγορές.

Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Πελοποννήσου, Θάνος Μιχελόγγονας, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Η Τριφυλία και συνολικά η Πελοπόννησος συνθέτουν έναν αυθεντικό κόσμο εμπειριών, πολιτισμού, φύσης και ανθρώπων. Η στρατηγική μας βασίζεται σε συνεργασίες με ουσία, συνεργασίες που ενώνουν την τοπική κοινωνία, την επιχειρηματικότητα και τη σύγχρονη τουριστική προσέγγιση. 

Στόχος μας είναι να αναδείξουμε την Πελοπόννησο όχι μόνο ως έναν ελκυστικό προορισμό, αλλά ως έναν τόπο που αξίζει να επισκεφθείς, να γνωρίσεις και -γιατί όχι- να επιλέξεις για να ζήσεις».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δέκα νέα πεντάστερα ξενοδοχεία από την κυπριακή Thanos Hotels στην Ελλάδα

Ο κυπριακός όμιλος διαθέτει ήδη δύο ξενοδοχεία στη Μύκονο, στον Άγιο Στέφανο και στο Super Paradise. Με 50 χρόνια δραστηριότητας στον τουρισμό στην Κύπρο, εισέρχεται για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τα ελληνικά νησιά κεντρίζουν το τουριστικό ενδιαφέρον Ρουμανίας, Κύπρου

Αποστολή του ΕΟΤ Ρουμανίας επισκέφθηκε τουριστικούς προορισμούς στο Σαρωνικό κόλπο, ενώ κυπριακή αποστολή δημοσιογράφων βρέθηκαν σε Λέσβο και Χίο για την τουριστική προώθηση των νησιών.
nisia-simaia
ΔΙΕΘΝΗ

Ελλάδα και Κύπρος στο top 10 των τουριστικών προορισμών για συνταξιούχους

Όπως αναφέρει ενημερωτικό έγγραφο της πρεσβείας μας στην Κύπρο, η βρετανική ασφαλιστική εταιρεία REASSURED συγκέντρωσε έξι παραμέτρους που λαμβάνουν υπόψη οι περισσότεροι συνταξιούχοι όταν εξετάζουν την προοπτική μετακόμισης στο εξωτερικό.