ΓΔ: 1967.02 0.57% Τζίρος: 274.26 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Attica Group
Φωτογραφία Attica Group

Attica Group: Εφαρμογή “seamore” για προσωποποιημένη εμπειρία ταξιδιού

Η Attica Group παρουσιάζει την εφαρμογή “seamore”, ένα έξυπνο ψηφιακό εργαλείο που προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες κράτησης και διαχείρισης ταξιδιού στους επιβάτες της. Ρώτα το ChatGPT

Σε μια σημαντική πρωτοβουλία ψηφιακού εκσυγχρονισμού, ο Όμιλος Attica παρουσίασε τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα “seamore”, η οποία φιλοδοξεί να μεταμορφώσει την εμπειρία του επιβάτη στις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις. 

Η καινοτόμος αυτή πλατφόρμα λειτουργεί ως “ψηφιακός συνταξιδιώτης” για τις εταιρείες του Ομίλου, Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines, προσφέροντας ένα σύνολο από εύχρηστες και ευφυείς υπηρεσίες.

Η εφαρμογή “seamore” έρχεται να απλοποιήσει όλες τις πτυχές της ταξιδιωτικής διαδικασίας. 

Μέσα από έναν μοντέρνο και φιλικό σχεδιασμό, επιτρέπει στους επιβάτες να ολοκληρώνουν γρήγορα τις κρατήσεις τους, με αυτόματη συμπλήρωση στοιχείων για συνταξιδιώτες, οχήματα ή κατοικίδια.

Οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν τα προγραμματισμένα και προηγούμενα ταξίδια τους, ενώ τα μέλη του προγράμματος seasmiles έχουν τη δυνατότητα να εξαργυρώσουν πόντους για δωρεάν ή μειωμένου κόστους εισιτήρια. 

Επιπλέον, μπορούν να δημιουργήσουν προσωπικό προφίλ και να το χρησιμοποιούν ενιαία σε όλα τα websites του Ομίλου.

Η εφαρμογή “seamore” αποτελεί κομβικό πυλώνα της ευρύτερης ψηφιακής στρατηγικής “Seanthesis” που υλοποιεί η Attica Group από το 2023. 

Μέσω του συγκεκριμένου έργου, διασυνδέονται πολλαπλά πληροφοριακά συστήματα, δημιουργώντας μια κοινή βάση δεδομένων για την καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων και αναγκών των επιβατών.

Απώτερος στόχος είναι η διαρκής βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, όχι μόνο πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αλλά και μετά την άφιξη στον προορισμό. Η εφαρμογή θα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα εργαλεία και λειτουργίες.

Η Attica Group επενδύει στρατηγικά στην τεχνολογική καινοτομία, θέτοντας στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και την εμπειρία του επιβάτη. 

Η εφαρμογή “seamore” δεν είναι απλώς μια ακόμα προσθήκη σε επίπεδο εξυπηρέτησης, συνιστά ένα βήμα προς ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα έξυπνων μετακινήσεων, προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

πλοίο Blue Horizon
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Attica Συμμετοχών: Τα καθαρά καύσιμα φέρνουν αυξήσεις στα εισιτήρια

Οι συνέργειες με την ΑΝΕΚ, η πορεία του τουρισμού και το κόστος των καυσίμων θα καθορίσουν την πορεία του ακτοπλοϊκού ομίλου το 2025. Γιατί αναμένονται αυξήσεις στα εισιτήρια τον Μάιο. Τι θα γίνει με το placement.