ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Shutterstock

Visa: Ενισχύουν τον τζίρο των ελληνικών ΜμΕ οι ψηφιακές πληρωμές

Το ποσοστό των επιχειρήσεων που είδε τον κύκλο εργασιών του να αναπτύσσεται φτάνει το 32%, με τη ανάπτυξη αυτή να κυμαίνεται μεταξύ 6% - 15%.

Το 30% των μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα αύξησαν τον κύκλο εργασιών τους μετά την υιοθέτηση ψηφιακών πληρωμών, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Visa. Τα στοιχεία αυτά συμπεριλαμβάνονται σε έρευνα που ανατέθηκε από τη Visa στην Dynata για τους σκοπούς της οποίας συμμετείχαν 5.500 μικρές επιχειρήσεις από όλη την Ευρώπη.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι συμμετέχοντες στην έρευνα αναφέρθηκαν στα οφέλη που απολαμβάνουν οι επιχειρήσεις από την υιοθέτηση ψηφιακών πληρωμών, όπως η επέκταση του κύκλου εργασιών, η βελτιωμένη ασφάλεια πληρωμών και οι απλοποιημένοι τρόποι πληρωμής.

Συγκεκριμένα, το ποσοστό των επιχειρήσεων που είδε τον κύκλο εργασιών του να αναπτύσσεται φτάνει το 32%, με τη ανάπτυξη αυτή να κυμαίνεται μεταξύ 6% - 15%. Σε σχέση με την εξασφάλιση της πληρωμής, σχεδόν έξι στους δέκα συμμετέχοντες, ποσοστό που ανέρχεται σε 58%, υποστήριξε πως με τις ψηφιακές πληρωμές μειώνεται ο κίνδυνος μη είσπραξης, ενώ ένα ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό που άγγιξε το 64% αντιλαμβάνεται τις ψηφιακές πληρωμές ως την πλέον πιο απλή μορφή πληρωμών σε σχέση με άλλες πρακτικές.

Η Sevi Vassileva, Αντιπρόεδρος και Γενική Διευθύντρια Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας και Ισραήλ για τη Visa, δήλωσε: «Είναι κομβικό για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όπου στην Ελλάδα αποτελούν συντριπτική πλειονότητα, να προσαρμοστούν γρήγορα στις αλλαγές ώστε να αναπτυχθούν σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται δυναμικά. Συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας στην Ελλάδα για να απλοποιήσουμε και να επεκτείνουμε την αποδοχή των καρτών μεταξύ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, με στόχο την ενίσχυση της ανάπτυξής τους. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, προωθήσαμε τις τοπικές αγορές διευκολύνοντας τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις. Παράλληλα, στα πλαίσια της συνεργασίας μας με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, παρείχαμε μέσω της ιστοσελίδας μας χρήσιμες πληροφορίες και εργαλεία για να ενισχυθεί η ανάπτυξή τους. Τέλος, εισαγάγαμε την τεχνολογία Tap to Phone, επιτρέποντας στους εμπόρους να δέχονται πληρωμές με κάρτα χρησιμοποιώντας τις φορητές συσκευές τους».

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Untapped Segment Programme της Visa. Το Πρόγραμμα συστήθηκε για να υποστηρίξει τους μικρούς εμπόρους σε κλάδους με χαμηλά ποσοστά αποδοχής (ψηφιακών πληρωμών), από τη γεωργία και τη μεταποίηση (59%), έως τις υπηρεσίες επαγγελματιών (55%), τις καταναλωτικές υπηρεσίες (55%) και την εκπαίδευση (39%). Το Πρόγραμμα συνεργάζεται με παρόχους υπηρεσιών αποδοχής πληρωμών και παρόχους πληρωμών και προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη για να διευρύνει την αποδοχή ψηφιακών πληρωμών εντός αυτών των τομέων.

Το Πρόγραμμα υποστηρίζεται από την ετήσια, ποσοτική έρευνα αγοράς της Visa, η οποία επιτρέπει στη Visa να συγκεντρώσει ένα εύρος απόψεων μικρών επιχειρήσεων για να αναπτύξει λύσεις πληρωμών που υποστηρίζουν τις ανάγκες τους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σταύρος Καφούνης πορτρέτο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η ψηφιακή γραφειοκρατία πλήττει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Σ. Καφούνης σε επιστολή του προς τον υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης τονίζει ότι η ψηφιακή γραφειοκρατία κοστίζει ακριβά στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων.
digital transformation-texnologia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εντυπωσιακή επιτυχία στο πρόγραμμα για ψηφιακή αναβάθμιση των ΜμΕ

Εκδήλωσαν ενδιαφέρον περισσότερες από 411.000 επιχειρήσεις για τα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ Β’» και η κυβέρνηση αυξάνει τον προϋπολογισμό του προγράμματος, προκειμένου να αυξηθούν οι δικαιούχοι.
digital skills-ekpaideusi
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Χάνει η Ελλάδα τον ευρωπαϊκό στόχο για ψηφιακό μετασχηματισμό των ΜμΕ

Ποιος είναι ο στόχος που έχει θέσει η ΕΕ για το 2030 και γιατί είναι απίθανο να τον πετύχουν οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αξιοποιούν μόνο το 50% των διαθέσιμων ψηφιακών συστημάτων και τεχνολογιών.
viber
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε κομβικό ρόλο η Ελλάδα για την ανάπτυξη εφαρμογών της Viber

Σύμφωνα με στελέχη της Viber στην Ελλάδα υπάρχει έντονα το στοιχείο της επικοινωνίας, ενώ παράλληλα η γεωστρατηγική θέση της χώρας προσφέρει τη δυνατότητα για ανάπτυξη των υπηρεσιών στην ευρύτερη περιοχή.