ΓΔ: 2034.22 -0.01% Τζίρος: 368.61 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Άνοδο 51% στις πωλήσεις της Audi το 2019 στην Ελλάδα 

Με συνολικά 4.020 ταξινομήσεις, η επίδοση της Audi αποτελεί τη μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στις πρώτες 20 μάρκες στην Ελλάδα.

Άνοδο 51% στις πωλήσεις της το 2019 στην Ελλάδα πέτυχε η Audi, με τη χρονιά να κρίνεται επιτυχημένη τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Με συνολικά 4.020 ταξινομήσεις σε μία αγορά που κινήθηκε αυξητικά σε ποσοστό 10,3%, κλείνοντας στις 114.109 μονάδες, η επίδοση της Audi αποτελεί τη μεγαλύτερη αύξηση που σημειώθηκε ανάμεσα στις πρώτες 20 μάρκες στην Ελλάδα.

Μεγάλο μέρος της επίδοσης της Audi στην Ελλάδα οφείλεται στο λανσάρισμα των καινούργιων A1 και Q3. To Α1, με 622 πωλήσεις τη χρονιά που πέρασε έβαλε ξανά την Audi δυναμικά στην κατηγορία των compact sportback μοντέλων. Το Q2 αποδείχθηκε το πιο δημοφιλές στη σειρά Q με 1.008 πωλήσεις με το νέο Q3 να σημειώνει 945 πωλήσεις, με τα Q5, Q7 και Q8 να ακολουθούν.

Επιτυχημένη ήταν η επίδοση της Audi στην αγορά των εταιρικών πωλήσεων. Οι 2.836 ταξινομήσεις οδήγησαν στη μάρκα την πρώτη θέση ανάμεσα στον premium ανταγωνισμό, σε μία πολύ απαιτητική κατηγορία, στην οποία τα στελέχη εταιρειών επιλέγουν οι ίδιοι το αυτοκίνητό τους.

Σε διεθνές επίπεδο, η Audi μέσα στο 2019 πούλησε 1.845.550 αυτοκίνητα, σημειώνοντας άνοδο 1,8% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Φέτος θα παρουσιαστεί και στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο Α3, το οποίο αποκαλύπτεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης σε περίπου ένα μήνα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

BMW- Αυτοκίνητο
ΔΙΕΘΝΗ

Στην Κίνα στρέφεται η BMW με στόχο συνεργασίες για την ηλεκτροκίνηση

Οι Γερμανοί κατασκευαστές αυτοκινήτων στρέφονται σε Κινέζους τεχνολογικούς εταίρους για ηλεκτροκίνηση και «έξυπνη» τεχνολογία, με τη BMW να συνεργάζεται με CATL, Momenta, Alibaba και Huawei, όπως ανακοινώθηκε στο συνέδριο WNEVC.
Οικονομία Γερμανίας πτώση
ΔΙΕΘΝΗ

Η Bosch στη Γερμανία ανακοινώνει περικοπή 13.000 θέσεων εργασίας

Η Bosch σχεδιάζει να περικόψει 13.000 θέσεις εργασίας έως το 2030 λόγω της κρίσης στην αυτοκινητοβιομηχανία, κυρίως στη Γερμανία. Ήδη το 2024 μείωσε τους εργαζομένους της κατά 11.600, ενώ ανακοινώθηκαν επιπλέον περικοπές.