ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
papoutsanis
Φωτο: Παπουτσάνης

Παπουτσάνης: Δεν κινδυνεύει το εργοστάσιο από τη φωτιά στη Ριτσώνα

Πυκνοί μαύροι καπνοί κάλυψαν νωρίτερα, την ευρύτερη περιοχή της Ριτσώνας, καθώς καίγονται διάφορα υλικά που υπάρχουν στον περιβάλλοντα χώρο ενός εργοστασίου ανακύκλωσης απέναντι από το εργοστάσιο Παπουτσάνης.

Η Παπουτσάνης ενημερώνει, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, ότι «οι παραγωγικές εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα δεν βρίσκονται σε κίνδυνο από την πυρκαγιά που έχει ξεσπάσει σε παρακείμενη τοποθεσία. Η εταιρία συνεργάζεται με το Πυροσβεστικό Σώμα, τις τοπικές αρχές και την τοπική κοινωνία, αναγνωρίζοντας και ευχαριστώντας τους για την άμεση επέμβαση και προσπάθεια για τον περιορισμό της πυρκαγιάς».

Πυκνοί μαύροι καπνοί κάλυψαν νωρίτερα, την ευρύτερη περιοχή της Ριτσώνας, καθώς καίγονται διάφορα υλικά που υπάρχουν στον περιβάλλοντα χώρο ενός εργοστασίου ανακύκλωσης απέναντι από το εργοστάσιο Παπουτσάνης.

Οι πυροσβεστικές δυνάμεις σχημάτισαν παράταξη κατά μήκος της παλιάς Εθνικής οδού Ριτσώνας Χαλκίδας για να μην περάσουν οι φλόγες στην ευρύτερη περιοχή, καθώς υπάρχουν κι άλλα εργοστάσια. Προσπαθούν να κρατήσουν τις φλόγες μέσα στο εργοστάσιο ανακύκλωσης, όπου καίγονται εύφλεκτα υλικά μεταξύ των οποίων ελαστικά και στρώματα.

Στην ευρύτερη περιοχή εκτός από πολλά εργοστάσια υπάρχει και η δομή των προσφύγων της Ριτσώνας που όμως δεν διατρέχει κάποιο κίνδυνο, καθώς δεν υπάρχει κανένα περιθώριο να προχωρήσουν οι φλόγες πέρα από τον συγκεκριμένο χώρο του εργοστασίου ανακύκλωσης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Papoutsanis-Factory
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Πάει για τζίρο 100 εκατ. το 2028, εξετάζει και εξαγορές

Αύξηση τζίρου με οργανική ανάπτυξη και στους τέσσερις τομείς δραστηριότητας της εταιρείας, Τα επώνυμα προϊόντα κερδίζουν μερίδια, ενώ εξετάζονται ευκαιρίες εξαγορών σε Ελλάδα και εξωτερικό.
businessdaily-Papoutsanis-Factory
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Το ΑΡΚΑΔΙ έδωσε ισχυρή ώθηση στα μεγέθη α' τριμήνου

Άλμα 91% στις πωλήσεις προϊόντων οικιακής φροντίδας με την εξαγορά της ΑΡΚΑΔΙ. Τα παραδοσιακά προϊόντα προσωπικής περιποίησης κερδίζουν θέσεις στα σούπερ μάρκετ. Το 61% των πωλήσεων από εξαγωγές.