ΓΔ: 2090.64 0.20% Τζίρος: 172.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Πανόραμα Στοκχόλμης Σουηδίας
Φώτο: Shutterstock

ΕΟΤ: Δράσεις για προώθηση του βιώσιμου τουρισμού της Ελλάδας στη Σουηδία

Η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας προώθησε τον ελληνικό βιώσιμο τουρισμό σε δύο εκδηλώσεις στη Στοκχόλμη, τον Μάιο 2025, απευθυνόμενη στο σουηδικό κοινό.

Η προβολή του ελληνικού βιώσιμου τουρισμού και των δυνατοτήτων για ταξίδια εμπειρίας στο σουηδικό κοινό ήταν το θέμα των δύο επαγγελματικών εκδηλώσεων, στις οποίες συμμετείχε με επιτυχία η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας στη Στοκχόλμη, μέσα στον Μάιο 2025.

Στο πλαίσιο του διαρκώς αυξανόμενου ενδιαφέροντος της σκανδιναβικής αγοράς για διακοπές στην Ελλάδα και με στόχο την προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού Σουηδών τουριστών στη χώρα μας, ο ΕΟΤ συμμετείχε φέτος για δεύτερη φορά (13 Μαΐου) στην ετήσια εκδήλωση του SRF (Association ofSwedish Travel Industry) «Resebranschens Vårmöte».

Τη συγκεκριμένη εκδήλωση παρακολούθησαν πάνω από 200 επαγγελματίες του κλάδου (τουριστικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, Τ.Οs, Experts, διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, buyers κ.ά.) καθώς και εκπρόσωποι των ΜΜΕ. 

Κύρια θέματα συζήτησης ήταν η περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της αγοράς της Σουηδίας -συγκριτικά με τις λοιπές σκανδιναβικές χώρες- και η βελτίωση της συνδεσιμότητας, των υποδομών και της προσβασιμότητας.

Η διοργάνωση, συνοδευόμενη από ελληνική μουσική, ολοκληρώθηκε με παράθεση δείπνου, στο οποίο προσφέρθηκαν ελληνικά εδέσματα στους συμμετέχοντες.

Ο διευθύνων σύμβουλος του SRF, Didrikvon Seth, ευχαρίστησε τον ΕΟΤ για τη συμμετοχή του και την προσφορά των ελληνικών γεύσεων κατά τη διάρκεια του δείπνου.

H προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού Σκανδιναβίας, Ευτυχία Χριστίνα Αϊβαλιώτη, απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό, παρουσιάζοντας τους κύριους άξονες της στρατηγικής προβολής του ΕΟΤ διεθνώς.

 Στη διοργάνωση παρευρέθηκαν η επικεφαλής του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στη Στοκχόλμη, Πελαγία Σουσιοπούλου, Σύμβουλος ΟΕΥ Α', καθώς και η γραμματέας της πρεσβείας, Βασιλική Κεσκινίδου.

Σε Β2Β συναντήσεις με εκπροσώπους άλλων τουριστικών οργανισμών, εκπροσώπων ΜΜΕ και ταξιδιωτικών πρακτόρων/γραφείων, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

Η «MEET THE WORLD» είναι η δεύτερη Β2Β εκδήλωση στην οποία συμμετείχε η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Σκανδιναβίας (15 Μαΐου) και πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ετήσιας συνάντησης των μελών της Ένωσης Εθνικών Οργανισμών Τουρισμού στη Σουηδία (ANTOR) στη Στοκχόλμη.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν πάνω από 25 Εθνικοί Οργανισμοί Τουρισμού (μεταξύ των οποίων Ισπανία, Γαλλία, Πορτογαλία, Μεξικό, Τυνησία, Κύπρος, Πολωνία κ.ά.), ενώ παρευρέθηκαν 60 byers και εκπρόσωποι ΜΜΕ.

Κατά τη διάρκεια των workshops πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις του Γραφείου ΕΟΤ με εκπροσώπους σουηδικών ΜΜΕ (π.χ. Vagabond magazine, Travel News και First Class magazine), ταξιδιωτικών γραφείων (πχ. Ticket.se, Lime travel), της ΜΑΤΚΑ TRAVEL FAIR, της Globetrotter ΑΒ-μέλος του Ομίλου Nordic Leisure Travel Group (Τ.Ο. Ving), και της Swedavia Airports, κατά τις οποίες επιβεβαιώθηκε το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον και η ζήτηση της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια από το σύνολο των σκανδιναβικών χωρών.

Στο δεύτερο μέρος πραγματοποιήθηκε παρουσίαση από την ταξιδιωτική συγγραφέα και σύμβουλο επικοινωνίας στον ταξιδιωτικό κλάδο Hanna Anfelter, με αντικείμενο τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, η οποία επιτυγχάνεται και με την ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού, έναν από τους κύριους άξονες της στρατηγικής προβολής και του ΕΟΤ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πανόραμα Στοκχόλμης Σουηδίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελλάδα και ΕΟΤ στη Travel News Market 2025 με ισχυρή παρουσία στη Στοκχόλμη

Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ συμμετείχαν στη Travel News Market 2025 στη Στοκχόλμη, προβάλλοντας θεματικά προϊόντα και hidden gems, ενώ οι Σκανδιναβοί επαγγελματίες έδειξαν αυξημένο ενδιαφέρον για νέους ελληνικούς προορισμούς.
Ακρόπολη Λίνδου Ρόδου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ρόδος στο Channel 4: Λαμπρό αφιέρωμα στο «Treasures of the World»

Η Ρόδος πρωταγωνιστεί στο Channel 4 μέσω του αφιερώματος «Rhodes – Island of Light» με την Bettany Hughes, προβάλλοντας την ιστορία, τον πολιτισμό και τις θεματικές εμπειρίες που ενισχύουν την παρουσία της στη βρετανική αγορά.
Χιονοδρομικό Βασιλίτσας βουνό
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έντονο σουηδικό ενδιαφέρον για Κεντρική Μακεδονία στην έκθεση Travel News

Η Κεντρική Μακεδονία προσέλκυσε αυξημένο ενδιαφέρον στη Travel News Market 2025, με επαγγελματίες της Σουηδίας να εξετάζουν χιονοδρομικά, ιαματικές πηγές και ποιοτικές εμπειρίες υψηλού επιπέδου.
Λογότυπο Enterprise Greece
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Enterprise Greece: Επενδυτικές συνέργειες Ελλάδας - Ντουμπάι στον τουρισμό

Η Enterprise Greece, σε συνεργασία με το Dubai Chambers, ανέδειξε νέες επενδυτικές ευκαιρίες στον τουρισμό Ελλάδας–Ντουμπάι, παρουσιάζοντας έργα υψηλής απόδοσης και ενισχύοντας διεθνείς συνέργειες.
Όλγα Κεφαλογιάννη πορτραίτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κεφαλογιάννη: Νέα δυναμική για τον ελληνικό τουρισμό με αύξηση εσόδων 9%

Στην εκδήλωση «Ο Τουρισμός αλλάζει–Η Ελλάδα πρωταγωνιστεί», η Όλγα Κεφαλογιάννη ανέδειξε την άνοδο εσόδων και αφίξεων, τον στρατηγικό σχεδιασμό για βιώσιμες υποδομές και τη νέα ευρωπαϊκή διάσταση του κλάδου.
Κυριάκος Μητσοτάκης ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Ο τουρισμός αλλάζει και η Ελλάδα στοχεύει στην παγκόσμια πρωτιά

Ο πρωθυπουργός ανέδειξε τη συνεχή άνοδο του ελληνικού τουρισμού, τη νέα ευρωπαϊκή διάσταση με Έλληνα επίτροπο, τα έργα υποδομής και τη νέα συλλογική σύμβαση, τονίζοντας την ανάγκη διαρκούς αναβάθμισης του κλάδου.