ΓΔ: 1977.86 1.13% Τζίρος: 100.64 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:46:01
Intrafashion (Pink Woman) Body Talk
Φωτο: Intrafashion

Κίνηση - ματ από την Intrafashion: Τι σημαίνει η εξαγορά της Bodytalk

Η Intrafashion αποκτά το ισχυρό brand Bodytalk και βάζει πλώρη για διεθνή επέκταση στην Ιταλία, την Αίγυπτο και τις αγορές των Βαλκανίων. «Ανάσα» για την Bodytalk η συμφωνία μετά από δύο χρόνια επιδείνωσης αποτελεσμάτων.

Αποφασισμένος να μπει στον χώρο της αθλητικής και casual ένδυσης είναι ο όμιλος Intrafashion του Δημήτρη Ματεμτζή με την κίνηση «ματ» που έκανε να εξαγοράσει το 100% της ελληνικής εταιρείας Bodytalk. Μετά το ισπανικό brand Miramira που έφερε στην Ελλάδα η θυγατρική του ομίλου Intraccessories Group SA, σειρά, όπως φαίνεται, είχε η επέκταση στον κλάδο του athleisure, ενός κλάδου ιδιαίτερα αναπτυσσόμενου.  

Όπως ανέφεραν στο BD πηγές του ομίλου Intrafashion, ο όμιλος έχει μεγάλα σχέδια για την Bodytalk, καθώς πατώντας στην ιστορία και την αναγνώριση που διαθέτει,  σκοπεύει να επενδύσει στην ανάπτυξη των προϊοντικών προτάσεων, της εικόνας και της επικοινωνίας του brand Bodytalk, αξιοποιώντας την ισχυρή του δομή και το ανθρώπινο δυναμικό του.

Βασική στρατηγική πλέον θα είναι η επικέντρωση στο κανάλι της χονδρικής και στις συνεργασίες με τοπικούς και εθνικούς sports retailers, με στόχο την αύξηση τόσο των μεριδίων αγοράς στην Ελλάδα, αλλά και την επέκταση της Bodytalk σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού. 

Όσον αφορά την Ελλάδα, όπως επισημαίνουν στο BD πηγές του ομίλου Intrafashion, τα καταστήματα Bodytalk θα περιοριστούν σε πιο flagship δυνατά σημεία.

«Ανάσα» για την Bodytalk

Από την άλλη πλευρά, η πώληση για την Bodytalk, όπως δείχνουν και τα οικονομικά αποτελέσματά της, ήταν μία «ανάσα», καθώς η ελληνική εταιρεία τα τελευταία δύο χρόνια δεν είχε καλά αποτελέσματα.

Συγκεκριμένα, αρνητική τροχιά κατέγραψαν τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τελευταίο οικονομικό έτος 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν πριν περίπου δέκα ημέρες. 

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας υποχώρησε στα 10,17 εκατ., καταγράφοντας πτώση 8% σε σχέση με το 2023, αντανακλώντας τις πιέσεις που δέχεται κυρίως από τη μείωση των λιανικών πωλήσεων στην εγχώρια αγορά. Οι καθαρές ζημίες της χρήσης παρουσίασαν εκρηκτική αύξηση, φτάνοντας τα 2,05 εκατ., σχεδόν διπλάσιες σε σύγκριση με το 2023, όταν είχαν ανέλθει σε 1,03 εκατ..

Χαρακτηριστικό είναι ότι μέσα σε μόλις δύο χρόνια, η Bodytalk έχει δει τον κύκλο εργασιών της να συρρικνώνεται κατά περίπου 1,92 εκατ. με τις μεγαλύτερες απώλειες να εντοπίζονται στο δίκτυο της λιανικής στην Ελλάδα. Τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBIT) κινήθηκαν επίσης σε έντονα αρνητικό έδαφος, με τις ζημίες να φτάνουν τα 1,88 εκατ. ευρώ, από 845.966 ευρώ την προηγούμενη χρονιά, καταγράφοντας ραγδαία επιδείνωση της επιχειρησιακής απόδοσης.

Επέκταση στο εξωτερικό

Ωστόσο, παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπιζε, η Bodytalk είχε επενδύσει στο εξωτερικό. Η εταιρεία λειτουργούσε ήδη δύο νέα καταστήματα στο Κάιρο της Αιγύπτου, ενώ είχε αρχίσει διαπραγματεύσεις για νέες συνεργασίες σε Ρουμανία και ευρύτερα στα Βαλκάνια, προσβλέποντας σε σταδιακή διεύρυνση του αποτυπώματός της στις αγορές του εξωτερικού. 

Αυτές οι κινήσεις προφανώς και έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην εξαγορά της από την Intrafashion, που είναι ένας ιδιαίτερα εξωστρεφής όμιλος. Ο όμιλος Intrafashion έχει προχωρήσει σε ένα στρατηγικό αναπτυξιακό εγχείρημα, που αφορά την είσοδο και την επέκταση του brand Pink Woman στην ιταλική αγορά μέσω του ίδιου μοντέλου λιανικής πώλησης, αποκλειστικά σε mono-brand καταστήματα. 

Υπενθυμίζεται ότι η Intrafashion αυτή την στιγμή έχει έξι καταστήματα στην Ιταλία, ενώ σύμφωνα με πηγές του ομίλου σχεδιάζει να ανοίξει σχεδόν άλλα 20 μέχρι το τέλος του 2025. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύο νέα brands φέρνει στην ελληνική αγορά ένδυσης ο όμιλος Intrafashion

Ο όμιλος υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τον ιταλικό όμιλο Teddy Group, για την ανάπτυξη των αλυσίδων ένδυσης Terranova και Calliope στην χώρα μας. Το πρώτο σημείο εγκαινιάστηκε στην οδό Ερμού τον περασμένο μήνα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.