ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φωτο: Shutterstock

Αποκαταστάθηκε η γραμμής Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη από τον ΟΣΕ

Η γραμμή είχε υποστεί μεγάλες ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα στην ευρύτερη περιοχή του Νομού Σερρών και στους Νομούς Ροδόπης και Έβρου.

Απόλυτα λειτουργική είναι πλέον, μετά την αποκατάστασή της από τον ΟΣΕ, η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη και Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο. Η γραμμή είχε υποστεί μεγάλες ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα (έντονες βροχοπτώσεις) στην ευρύτερη περιοχή του Ν. Σερρών και στους Ν. Ροδόπης και Έβρου.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΣΕ, η εταιρεία προέβη στις απαραίτητες ενέργειες αποκατάστασης του δικτύου, αφού τόσο συνεργεία της αναδόχου εταιρείας όσο και συνεργεία του ΟΣΕ εργάστηκαν από την πρώτη στιγμή, ώστε η αποκατάσταση των ζημιών να γίνει όσο το δυνατό συντομότερα. «Παρά τις αντίξοες συνθήκες- συνεχείς βροχοπτώσεις, προβλήματα απάντλησης και αποστράγγισης των υδάτων, προσβασιμότητας λόγω καταστροφών και στο οδικό δίκτυο, κακοκαιρία "Μήδεια" κ.λ.π., ο Οργανισμός μπόρεσε να ανταπεξέλθει και να δώσει σε κυκλοφορία τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη και τη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, εντός των χρονικών δεσμεύσεων του», σημειώνει η διοίκηση σε ανακοίνωσή της. 

Αξίζει να αναφερθεί ότι, σε συγκεκριμένα τμήματα της γραμμής όπως Σερρών-Λευκοθέας, Πολύσιτου-Αλεξανδρούπολης και Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου, καταγράφηκαν πάνω από δέκα σημεία που έχρηζαν επεμβάσεων, ώστε να μπορεί να δοθεί σε κυκλοφορία ξανά η γραμμή. 

Αναλυτικότερα, η αποκατάσταση των παραπάνω ζημιών του σιδηροδρομικού δικτύου, εξελίχθηκε ως εξής:

  • Στις 11.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα γραμμής μεταξύ Σερρών-Λευκοθέας. Οι εργασίες μέχρι την οριστική αποκατάσταση συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.
  • Στις 14.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία το τμήμα γραμμής μεταξύ Πολύσιτου-Αλεξανδρούπολης. Επίσης οι εργασίες οριστικής αποκατάστασης συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα γραμμής, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.
  • Η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη έχει δοθεί στο σύνολό της σε κυκλοφορία από τις 14.03.21.
  • Στις 27.03.21 δόθηκε σε κυκλοφορία η σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο. Οι εργασίες μέχρι την οριστική αποκατάσταση συνεχίζονται στο συγκεκριμένο τμήμα, αλλά δεν επηρεάζουν τη διέλευση των αμαξοστοιχιών.
     
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρένα με GPS, μοντέλο ΔΕΗ στις προσλήψεις, ψυχομετρικά τεστ και απολύσεις

Το νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο προβλέπει υποχρεωτική εγκατάσταση του αμφισβητούμενου συστήματος HEPOS, Ενιαίο Κέντρο Κυκλοφορίας, ευέλικτες προσλήψεις και προμήθειες και αυστηρούς ελέγχους στο προσωπικό.
Τρένο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος μεγάλος διαγωνισμός για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕ

Τουλάχιστον 30 έξυπνους σταθμούς, ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, αλλά και ενιαίο εισιτήριο για τρένο και λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσω κινητού θα αποκτήσει ο ελληνικός σιδηρόδρομος.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπογειοποίηση Σεπολίων: Η Οδύσσεια ενός μεγάλου σιδηροδρομικού έργου

Δέκα χρόνια θα μετρά εφόσον δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων, που αναμένεται τώρα τον Φεβρουάριο του 2028, ενώ θα διαρκούσε μόλις 52 μήνες. Ανέβηκε το κόστος στα 100 εκατ. ευρώ.
Σιδηροδρομικές γραμμές ανατολή
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σιδηρόδρομος: Τρέχει και δεν φτάνει η κυβέρνηση για έργα 1,8 δισ. ευρώ

Στην ειδική μονάδα ωρίμανσης έργων του Υπερταμείου περνά η επιτάχυνση των έργων αναβάθμισης του δικτύου και ολοκλήρωσης των συστημάτων ασφαλείας, ενόψει της νέας συμφωνίας με τους Ιταλούς.