ΓΔ: 1960.06 -1.73% Τζίρος: 322.75 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φουρλής
Φωτό: Shutterstock

Επισροφή σε κερδοφόρο τροχιά για τον Όμιλο Fourlis στο α' εξάμηνο

Τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν στα 0,9 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 8,3 εκατ. στο αντίστοιχο διάστημα του 2020, ενώ οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 16,5%.

Πωλήσεις 185,7 εκατ. ευρώ παρουσίασε ο Όμιλος FOURLIS το πρώτο εξάμηνο του 2021, έναντι 159,5 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020, αυξημένες κατά 16,5%. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2021 έφτασαν τα 43,5 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 27,8 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020, αυξημένες κατά 57%.

 Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA (OPR), το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθαν σε 13,3 εκατ. ευρώ, έναντι 5,3 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020, αυξημένα κατά 155%. Τα κέρδη προ φόρων, το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθαν σε 0,9 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών προ φόρων 8,3 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020. Τα κέρδη μετά φόρους για το πρώτο εξάμηνο του 2021 ήταν 0,6 εκατ. ευρώ.

Ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου FOURLIS κατά την 30/06/2021 ήταν 95,9 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 102,8 εκατ. ευρώ κατά την 30/06/2020 και 105,4 εκατ. ευρώ κατά την 31/12/2020. Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις 11,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, αυξημένες κατά 5,1% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2020 (106,0 εκατ. ευρώ). Οι πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2021 μειώθηκαν κατά 6,5%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 24,6% συγκρινόμενες με το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Το EBITDA (OPR) το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθε σε 6,9 εκατ. ευρώ, έναντι 6,5 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 0,3 εκατ. ευρώ. Σε συνέχεια του επιτυχημένου ανοίγματος των καταστημάτων ΙΚΕΑ νέας γενιάς στη Βάρνα Βουλγαρίας και πιο πρόσφατα στον Πειραιά, ένα ακόμη κατάστημα αυτής της γενιάς θα ανοίξει τις πόρτες του στο «Mall of Sofia» στη Σόφια, Βουλγαρίας, στις 8 Σεπτεμβρίου.

Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 9 καταστήματα ΙΚΕΑ, έξι από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και δύο στη Βουλγαρία. Επίσης λειτουργούν 9 σημεία παραγγελιοληψίας (Pick-up-Point) προϊόντων ΙΚΕΑ. Έξι από αυτά στην Ελλάδα, δύο στην Βουλγαρία και ένα στην Κύπρο. Στη λιανική αθλητικών ειδών (INTERSPORT & THE ATHLETE'S FOOT), οι πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθαν στα 74,2 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 38,6% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2020 (53,6 εκατ. ευρώ).

Στην Ελλάδα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,6%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες παρουσιάστηκε μεσοσταθμική αύξηση 67,4%, συγκρινόμενες με το πρώτο εξάμηνο του 2020. Το EBITDA (OPR) το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθε σε 7,5 εκατ. ευρώ, έναντι -0,3 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020. Τα κέρδη προ φόρων το πρώτο εξάμηνο του 2021 ανήλθαν σε 1,6 εκατ. ευρώ.

Ο Όμιλος FOURLIS αριθμεί σήμερα 132 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 54 καταστήματα στην Ελλάδα, 33 στη Ρουμανία, 13 στην Τουρκία, 9 στη Βουλγαρία και 6 στην Κύπρο. Αντιστοίχως, λειτουργούν 14 καταστήματα The Athlete's Foot στην Ελλάδα και 3 στην Τουρκία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fourlis: Αναζητεί κινήσεις για ανάπτυξη με αλλαγή φρουράς στη διοίκηση

Ο όμιλος Fourlis είναι είναι ένας από τους ισχυρότερους «παίκτες» στο εμπόριο, αλλά εδώ και χρόνια δείχνει σημάδια κόπωσης. Ο νέος CEO Γιάννης Βασιλάκος καλείται να δώσει νέα αναπτυξιακή ορμή στον όμιλο.
Footlocker
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fourlis: Αποκτά τον έλεγχο των Foot Locker σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σύμφωνα με τη Fourlis σε ορίζοντα 5ετίας στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις ύψους 250 εκατ., ενισχυόμενος από την αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα lifestyle και αθλητικά υποδήματα στην περιοχή, καθώς και περιθώριο EBITDA 8-10%.
Athlete's foot-Fourlis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fourlis: Πουλάει τα σήματα Intersport και The Athlete's Foot στην Τουρκία

Με την υπογραφή της συμφωνίας ο όμιλος Fourlis επικεντρώνεται για τη δραστηριότητα Λιανικής Αθλητικών ειδών στις χώρες Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο, έχοντας σήμερα ένα δίκτυο 106 καταστημάτων “Intersport” και e-commerce σε όλες τις χώρες.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Pepco: Η πολωνική αλυσίδα ανοίγει το πρώτο κατάστημα στην ελληνική αγορά

Το πρώτο κατάστημα συνολικής επιφάνειας 500 τ.μ. ξεκινά τη λειτουργία του στο Piraeus Retail Park της Trade Estates, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, επισφραγίζοντας τη στρατηγική συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών.