ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Hyatt Thessaloniki

Hyatt: Δημιουργεί νέο πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική

Το 2024 αναμένεται να ανοίξει το νέο πολυτελές θέρετρο Zoëtry Halkidiki κοντά στη Σάνη που θα αποτελέσει το δεύτερο resort της Hyatt με το brand Zoëtry Wellness & Spa Resorts στην Ευρώπη.

Η Hyatt Hotels Corporation ανακοίνωσε πρόσφατα τη συμφωνία με την AF Partners για την επέκταση της Inclusive Collection (του διεθνούς χαρτοφυλακίου μαρκών πολυτελών all-inclusive resorts, που αποτελεί μέρος της World of Hyatt) με το νέο Zoëtry Halkidiki, που αναμένεται να λειτουργήσει στα μέσα του 2024.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το νέο resort, με 105 δωμάτια και σουίτες, βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Σάνης, κτισμένο στα βράχια ψηλά πάνω από τη θάλασσα, με εκπληκτική θέα προς στον Όλυμπο και τα κρυστάλλινα νερά της Χαλκιδικής. Η παραλία κάτω από το ξενοδοχείο θα προσεγγίζεται αποκλειστικά μέσω ενός πανοραμικού ανελκυστήρα, μια μοναδική εμπειρία για τους απαιτητικούς πελάτες του brand Zoëtry.

«Ανακοινώνουμε με μεγάλο ενθουσιασμό τα σχέδιά μας για την επέκταση της μάρκας Zoëtry Wellness & Spa Resorts με την είσοδό της στην Ελλάδα, μια αγορά ώριμη για προσωποποιημένες, all-inclusive εμπειρίες όπως αυτήν για την οποία φημίζεται το δικό μας brand», δήλωσε ο Javier Coll, Πρόεδρος της Inclusive Collection, Hyatt, υπεύθυνος για τη παγκόσμια ανάπτυξη & καινοτομία του brand. «Η Ευρωπαϊκή αγορά προσφέρει απίστευτες δυνατότητες για το χαρτοφυλάκιο της Inclusive Collection, δεδομένων των πολλών, υπαρχόντων αλλά και αναπτυσσόμενων, προορισμών που ταιριάζουν στα δικά μας brands. Καθώς αναπτύσσουμε το αποτύπωμα της μάρκας μας στην Ευρώπη, επιζητούμε την ανάδειξη των ξεχωριστών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου που προσφέρουμε σε νέους επισκέπτες και στα υπάρχοντα μέλη της World of Hyatt.

Το Zoëtry Halkidiki θα είναι ένας παραθαλάσσιος προορισμός, καλά κρυμμένος, για ειδυλλιακές αποδράσεις, με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών φιλοξενίας, όπως το παγκοσμίου φήμης Zoëtry spa, γυμναστήριο, πισίνα πάνω στη θάλασσα, δυο à la carte εστιατόρια γκουρμέ, ένα εστιατόριο μπουφέ, τρία μπαρ και πολλά εσωτερικά και εξωτερικά σαλόνια. Ως μέρος του concept Endless Privileges οι ένοικοι θα απολαμβάνουν εδώ εξαιρετικές ανέσεις, όπως άνετα, λειτουργικά και αισθητικά άρτια δωμάτια, ελεύθερο check-in και check-out, γκουρμέ κουζίνα, απεριόριστη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, δραστηριότητες πολιτιστικού χαρακτήρα και πολλά άλλα.

«Καθώς η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας επανέρχεται, παρατηρούμε αυξημένη ζήτηση για την εμπειρία που προσφέρουν τα all-inclusive resorts, τόσο από την πλευρά των επισκεπτών όσο και από αυτή των επιχειρηματιών που αντιλαμβάνονται πως αυτά που υπόσχεται η μάρκα Inclusive Collection είναι ελκυστικά», είπε ο Carlos Paredes, Διευθυντής Ανάπτυξης για την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή της Inclusive Collection, Hyatt.

Το χαρτοφυλάκιο των all-inclusive σημάτων της Hyatt περιλαμβάνει τα brands Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Zoëtry Wellness & Spa Resorts, Secrets Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Alua Hotels & Resorts, and Sunscape Resorts & Spas brands.

Το Zoëtry Halkidiki αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της Hyatt στην Ελλάδα, που αυτή τη στιγμή αποτελείται από τα Grand Hyatt Athens, Hyatt Regency Thessaloniki, AluaSoul Zakynthos, Dreams Corfu Resort & Spa και Magma Resort Santorini, μέλος του The Unbound Collection της Hyatt.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

megali_bretannia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Λάμψα: Εκτίναξη κερδών το 2024 αλλά χωρίς μέρισμα λόγω επενδύσεων

Τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 33%, αλλά η διοίκηση δεν θα προτείνει διανομή μερίσματος, ώστε να χρηματοδοτήσει επενδύσεις. Βελτιώθηκε η μέση τιμή δωματίων για τα πολυτελή ξενοδοχεία της Λάμψα. Οι προοπτικές για το 2025.
ΔΙΕΘΝΗ

Η Wyndham Hotels & Resorts ανοίγει νέο τουριστικό θέρετρο στη Βαρκελώνη

Το Dolce by Wyndham Barcelona Resort βρίσκεται σε πολύ κοντινή απόσταση τόσο από το αεροδρόμιο όσο και το κέντρο της καταλανικής πρωτεύουσα και ακολουθεί παρόμοια ανοίγματα του brand σε άλλες χώρες όπως Τουρκία και Γαλλία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιατί η Premia Properties αγοράζει ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρήτη

Επένδυση 112 εκατ. ευρώ και είσοδος στον τουριστικό κλάδο από την εισηγμένη ΑΕΕΑΠ. Στρατηγική συνεργασία με τον νορβηγικό κολοσσό Strawberry Group. Στόχος η αύξηση των ετήσιων μισθωμάτων και της αξίας του χαρτοφυλακίου ακινήτων.