ΓΔ: 1970.27 -0.77% Τζίρος: 51.32 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:09:02
Σιδηροδρομικές γραμμές ανατολή

Επανέρχονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια μεταξύ Λάρισας - Θεσσαλονίκης

Όλα τα δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Λάρισα - Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιούνται με αμαξοστοιχίες, μετά την αποκατάσταση των ζημιών και παράδοση της σιδηροδρομικής γραμμής από τον διαχειριστή υποδομής, ΟΣΕ.

Επανέρχονται από σήμερα Δευτέρα 6 Νοεμβρίου τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο τμήμα Λάρισα - Ραψάνη - Λάρισα.

Ως εκ τούτου, όλα τα δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Λάρισα - Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιούνται με αμαξοστοιχίες, μετά την αποκατάσταση των ζημιών και παράδοση της σιδηροδρομικής γραμμής από τον διαχειριστή υποδομής, ΟΣΕ. 

Σημειώνεται ότι, το πρόγραμμα δρομολογίων του Προαστιακού Λάρισα - Θεσσαλονίκη - Λάρισα επανέρχεται στον προγραμματισμό που ίσχυε πριν της διακοπή της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας. 

Επίσης, επανέρχεται το δρομολόγιο του λεωφορείου 12571 στο τμήμα Βόλος - Λάρισα. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια  στα κατά τόπους εκδοτήρια, την ηλεκτρονική έκδοση εισιτηρίων (https://tickets.hellenictrain.gr/), την εφαρμογή της Hellenic Train για κινητές συσκευές (Hellenic Train App), ή το 14511 (τηλέφωνο εξυπηρέτησης επιβατών).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τρένο Hellenic Train
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΣΕ: Διερεύνηση εκτροχιασμού εμπορικής αμαξοστοιχίας στο Κιλκίς

Σύμφωνα με αρμόδιους του Οργανισμού στην περιοχή βρίσκονται συνεργεία του ΟΣΕ που εκτιμούν τη ζημιά, ενώ η γραμμή αναμένεται να μείνει κλειστή για περίπου 2 μήνες, προκειμένου να αποκατασταθεί.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρένα με GPS, μοντέλο ΔΕΗ στις προσλήψεις, ψυχομετρικά τεστ και απολύσεις

Το νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο προβλέπει υποχρεωτική εγκατάσταση του αμφισβητούμενου συστήματος HEPOS, Ενιαίο Κέντρο Κυκλοφορίας, ευέλικτες προσλήψεις και προμήθειες και αυστηρούς ελέγχους στο προσωπικό.
Τρένο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος μεγάλος διαγωνισμός για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕ

Τουλάχιστον 30 έξυπνους σταθμούς, ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, αλλά και ενιαίο εισιτήριο για τρένο και λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσω κινητού θα αποκτήσει ο ελληνικός σιδηρόδρομος.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπογειοποίηση Σεπολίων: Η Οδύσσεια ενός μεγάλου σιδηροδρομικού έργου

Δέκα χρόνια θα μετρά εφόσον δεν υπάρξουν νέες καθυστερήσεις η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων, που αναμένεται τώρα τον Φεβρουάριο του 2028, ενώ θα διαρκούσε μόλις 52 μήνες. Ανέβηκε το κόστος στα 100 εκατ. ευρώ.