ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φωτο: ΑΠΕ

Μέτρα για την πρόληψη μετάδοσης της επιδημίας παίρνει ο ΔΕΔΔΗΕ

Με στόχο την αποφυγή συνωστισμού στα υποκαταστήματά του, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει αναβαθμίσει την τηλεφωνική του εξυπηρέτηση καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο των υπηρεσιών που παρέχει.

Την επέκταση της τηλεργασίας σε μεγαλύτερο αριθμό εργαζομένων του ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ, με νέα εσωτερική οδηγία που ισχύει από σήμερα, στο πλαίσιο της εφαρμογής μέτρων για την προστασία της Δημόσιας υγείας.

«Ο ΔΕΔΔΗΕ βρίσκεται σε αυξημένη επαγρύπνηση και ετοιμότητα, αξιολογώντας καθημερινά την εξέλιξη του θέματος του ιού SARS-CoV-2 στη χώρα μας, προσαρμόζοντας και επικαιροποιώντας το πλάνο ενεργειών του, με κύριο γνώμονα την προστασία των εργαζομένων του, την αδιάλειπτη και απρόσκοπτη ηλεκτροδότηση όλης της χώρας καθώς και την ασφαλή εξυπηρέτηση όλων των πελατών του» αναφέρει ο Διαχειριστής και προσθέτει:

«Στο πλαίσιο αυτό, περιορίστηκαν οι μετακινήσεις των εργαζομένων στις άκρως απαραίτητες, ενθαρρύνοντας εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας, προωθήθηκε η τηλεργασία με άμεση εφαρμογή στις ευπαθείς ομάδες και σταδιακή επέκταση σε μεγάλο μέρος του προσωπικού, υιοθετήθηκαν αυστηρά μέτρα καθαριότητας, απολύμανσης και φύλαξης όλων των εγκαταστάσεων καθώς και οχημάτων πανελλαδικά, ενώ το σύνολο του προσωπικού εφοδιάστηκε με υλικά πρόληψης και προστασίας.

Σε ότι αφορά στην προστασία των πελατών του, με στόχο την αποφυγή συνωστισμού στα υποκαταστήματά του, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ήδη αναβαθμίσει την τηλεφωνική του εξυπηρέτηση καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο των υπηρεσιών που παρέχει, παράλληλα με τις υφιστάμενες υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά, όπως για παράδειγμα η δήλωση βλαβών μέσα από τον ιστότοπό του (www.deddie.gr).

Ταυτόχρονα με την ενσωμάτωση στην καθημερινή του λειτουργία όλων των μέτρων πρόληψης και προστασίας της Δημόσιας υγείας, ο ΔΕΔΔΗΕ εκπόνησε και έθεσε σε άμεση εφαρμογή Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας, το οποίο διασφαλίζει τη συνέχιση των εργασιών του σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και ανωτέρας βίας, με κεντρικό άξονα την απρόσκοπτη και αποτελεσματική λειτουργία όλων των κρίσιμων υποδομών που διαχειρίζεται.

Οι ομάδες διαχείρισης κρίσεων που έχουν δημιουργηθεί στο πλαίσιο του Σχεδίου Επιχειρησιακής Συνέχειας, είναι πλήρως προετοιμασμένες για να αντιμετωπίσουν όλα τα επιχειρησιακά και λειτουργικά προβλήματα που ενδεχομένως να προκύψουν από την εξάπλωση του ιού, εξασφαλίζοντας την ομαλή ηλεκτροδότηση όλης της χώρας και την αποτελεσματική εξυπηρέτηση του κοινού».

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λογότυπο Nova κατάστημα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Nova: Νέο έργο για εκτεταμένη εγκατάσταση έξυπνων μετρητών στον ΔΕΔΔΗΕ

Η Nova ανέλαβε το έργο διασύνδεσης 1 εκατ. έξυπνων μετρητών για λογαριασμό του ΔΕΔΔΗΕ, αξιοποιώντας τεχνολογίες NB-IoT και LTE-M. Το έργο εντάσσεται στο ψηφιακό εκσυγχρονισμό του ενεργειακού δικτύου και στη μετάβαση στην πράσινη ανάπτυξη.
έξυπνα δίκτυα ενέργειας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Νέο έξυπνο δίκτυο και καλύτερη εξυπηρέτηση προσφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ

Ο ΔΕΔΔΗΕ αναβαθμίζει τις υπηρεσίες του με την εγκατάσταση 7,7 εκατ. «έξυπνων» μετρητών ηλεκτρικής ενέργειας. Οι μετρητές αυτοί προσφέρουν 96 μετρήσεις ημερησίως και συμβάλλουν σε ακριβέστερη χρέωση και καλύτερη εξυπηρέτηση.
Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ο ΔΕΔΔΗΕ αξιοποιεί τεχνολογίες αιχμής για έξυπνο δίκτυο και καλύτερη εξυπηρέτηση

Ο ΔΕΔΔΗΕ ενισχύει το δίκτυό του με τεχνολογίες NB-IoT και LTE-M, προσφέροντας σε κάθε «έξυπνο» μετρητή 96 μετρήσεις ημερησίως, ακριβή τιμολόγηση και άμεση ανίχνευση διακοπών ρεύματος για ταχύτερη εξυπηρέτηση καταναλωτών.
Τεχνητή Νοημοσύνη Χέρι
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΔΕΔΔΗΕ: Προστασία δεδομένων με τεχνολογίες για άμεση ανάκαμψη από κυβερνοεπιθέσεις

Ο ΔΕΔΔΗΕ εφαρμόζει τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Μάθησης για άμεση ανίχνευση απειλών και ταχεία ανάκαμψη από επιθέσεις, μειώνοντας σημαντικά το χρόνο αποκατάστασης και διασφαλίζοντας την ασφάλεια των δεδομένων του.