ΓΔ: 2090.64 0.20% Τζίρος: 172.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Σαντορίνη βράχια Αιγαίο
Φωτο: Stringer / SOOC

ΕΟΤ: Δράσεις με influencers για την προβολή της Σαντορίνης στα social media

Με πρωτοβουλία του ΕΟΤ Ην. Βασιλείου, 4 Βρετανίδες influencers πρόβαλαν τη Σαντορίνη σε πάνω από 1 εκατ. χρήστες, με έμφαση σε αυθεντικές εμπειρίες και γαστρονομία.

Με εντυπωσιακές εικόνες από τη Σαντορίνη, που αναδεικνύουν τον πολιτισμό, το φυσικό τοπίο, τη γαστρονομία, τις δραστηριότητες ευεξίας και τις υψηλής ποιότητας τουριστικές υποδομές της, πλημμύρισαν τα social media τέσσερις Βρετανίδες influencers οι οποίες επισκέφθηκαν το νησί σε ταξίδι εξοικείωσης (fam trip).

Στόχος του fam trip, που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας σε συνεργασία με την τοπική Ένωση Ξενοδόχων και ξενοδοχειακό συγκρότημα, ήταν να ενισχυθεί η εικόνα της Σαντορίνης στη βρετανική αγορά και, συγχρόνως, να την αναδείξει ως premium προορισμό σε νέες ομάδες επισκεπτών που ακολουθούν τις συγκεκριμένες influencers, στο πλαίσιο των συστηματικών πρωτοβουλιών του ΕΟΤ για προβολή του νησιού σε αγορές-στόχους του ελληνικού τουρισμού.

Οι influencers Jenny Mogey (με 1,6 εκατ. προβολές και 222.000 followers σε Instagram και TikTok), Katie Peake (με 2,1 εκατ. προβολές και 369.000 followers στο Instagram), Amanda Raine (με 1 εκατ. προβολές και 143.000 followers σε Instagram και Facebook) και Grace Gibbons (με 1,2 εκατ. προβολές και 53.000 followers στο Instagram) εξειδικεύονται στους τομείς των ταξιδιών, του lifestyle, της οικογενειακής ζωής και της μόδας, προσεγγίζοντας ένα ευρύ και στοχευμένο κοινό από νέους χρήστες, αλλά και οικογένειες που επιζητούν ποιοτικές εμπειρίες.

Στη διάρκεια της παραμονής τους στη Σαντορίνη, οι Βρετανίδες influencers συμμετείχαν σε ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα, που περιλάμβανε ιππασία στην παραλιακή ακτογραμμή, μαθήματα παραδοσιακής μαγειρικής, δείπνα σε τοπικά εστιατόρια και περιηγήσεις σε παραδοσιακά χωριά.

 Η καμπάνια απέφερε συνολικά 29 αναρτήσεις στο Instagram και το TikTok feed, περισσότερα από 130 stories σε πραγματικό χρόνο, καθώς και δύο YouTube βίντεο με εμπειρίες από το ταξίδι, με το συνολικό κοινό που «επηρεάστηκε» να ξεπερνά τους 1.040.000 followers.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΕΟΤ, η Βρετανία είναι μια ώριμη και δυναμική αγορά influencers, με το 71% των millennials και Gen Z να δηλώνουν ότι εμπνέονται από influencers για να επιλέξουν ταξιδιωτικούς προορισμούς, ενώ την ίδια στιγμή η βρετανική αγορά εμφανίζει υψηλό δείκτη ενδιαφέροντος για θεματικές μορφές τουρισμού, με τη γαστρονομία να συγκαταλέγεται στις κορυφαίες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακρόπολη Λίνδου Ρόδου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ρόδος στο Channel 4: Λαμπρό αφιέρωμα στο «Treasures of the World»

Η Ρόδος πρωταγωνιστεί στο Channel 4 μέσω του αφιερώματος «Rhodes – Island of Light» με την Bettany Hughes, προβάλλοντας την ιστορία, τον πολιτισμό και τις θεματικές εμπειρίες που ενισχύουν την παρουσία της στη βρετανική αγορά.
Ρικσμουσείο Άμστερνταμ εξωτερικό
ΔΙΕΘΝΗ

Το Άμστερνταμ μετατρέπεται σε υπαίθριο μουσείο με το Φεστιβάλ Φωτός

Το Φεστιβάλ Φωτός Άμστερνταμ 2025-26 εστιάζει στη «κληρονομιά», με έργα 20 καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο. Από 27/11/25 έως 18/1/26, φωτεινές εγκαταστάσεις και γλυπτά μεταμορφώνουν τα κανάλια της πόλης σε μια αξέχαστη εμπειρία.
Λιμάνι Πατρών πλοία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κρουαζιέρα: Μοχλός βιώσιμης ανάπτυξης για την Πάτρα, τονίζει ημερίδα ΙΜΕΔΕ

Η κρουαζιέρα αποτελεί μοχλό ανάπτυξης για την Πάτρα, ενισχύοντας την τοπική οικονομία, τα επαγγέλματα φιλοξενίας και τον πολιτισμό, τονίστηκε σε εκδήλωση του ΙΜΕΔΕ, με στόχο την ανάδειξη της πόλης ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
Κυριάκος Πιερρακάκης ομιλία
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Ο πιο κοινωνικός Προϋπολογισμός, μαγείρεμα τέλος και το bye στο buy the dip

Τα κοινωνικά στηρίγματα του προϋπολογισμού, η συζήτηση για την προεδρεία του Eurogroup, αντίο (;) στο buy the dip, οι νέοι δεν μαγειρεύουν, ο τουρισμός πολυτελείας με πειρατική τηλεόραση και τι είπε ο CEO της Dimand για την ασυνεννοησία.
Πορτάρα Νάξου θάλασσα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελλάδα: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες του τουρισμού στο επίκεντρο συζήτησης

Στο συνέδριο «Reimagine Tourism 2025» αναδείχθηκαν οι ευκαιρίες, οι επενδύσεις, οι νέοι προορισμοί και οι σοβαρές προκλήσεις του ελληνικού τουρισμού, από την έλλειψη προσωπικού έως την ανάγκη σύγχρονων υποδομών.