Η Ελλάδα παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων ως τουριστικός προορισμός για τους Νορβηγούς, με τη ζήτηση να διατηρείται σταθερά υψηλή τα τελευταία χρόνια. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώθηκε εκ νέου στο πρόσφατο Network Forum, το οποίο διοργανώθηκε από τον Antor Νορβηγίας (Σύνδεσμος των Εθνικών Γραφείων Τουρισμού) και διεξήχθη από τις 26 έως τις 29 Αυγούστου στις τρεις μεγαλύτερες πόλεις της Νορβηγίας: Bergen, Trondheim και Oslo. Στο φόρουμ συμμετείχε ενεργά η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Σκανδιναβίας.
Στο πλαίσιο τριών βασικών Regional Workshops, ο ΕΟΤ είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας στην τουριστική αγορά της Σκανδιναβίας. Μέσω αυτών των δράσεων, ενισχύθηκε η συνεργασία με κορυφαίους εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας, στοχεύοντας στην περαιτέρω προώθηση και ισχυροποίηση της εικόνας της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού στη Νορβηγική αγορά.
Στο φόρουμ συμμετείχαν μερικοί από τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς πράκτορες, ταξιδιωτικά γραφεία, αεροπορικές εταιρείες, DMCs, καθώς και εκπρόσωποι των σημαντικότερων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης της χώρας.
Από πλευράς προορισμών, την παρουσία τους είχαν και αντιπρόσωποι από τους Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού χωρών όπως Τσεχία, Πολωνία, Ισπανία, Αυστρία, Πορτογαλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Εσθονία, ενισχύοντας το διεθνή χαρακτήρα της διοργάνωσης.
Κατά τη λήξη των εκδηλώσεων του Bergen και του Oslo, πραγματοποιήθηκε κλήρωση με επίκεντρο τα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά γραφεία. Δύο νικητές είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν 3ήμερη διαμονή στα δημοφιλή ελληνικά νησιά της Σαντορίνης και του Πόρου, εμπειρία που αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω το ενδιαφέρον για τους ελληνικούς προορισμούς.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην υλοποίηση της στρατηγικής επικοινωνίας του ΕΟΤ με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της Ελλάδας στο διεθνές τουριστικό στερέωμα.
Η χώρα προβάλλεται συστηματικά ως βιώσιμος και πολυθεματικός προορισμός, δίνοντας έμφαση στον τουρισμό εμπειριών – στρατηγική που εναρμονίζεται πλήρως με τις σύγχρονες απαιτήσεις της Νορβηγικής ταξιδιωτικής αγοράς.