ΓΔ: 2104.74 0.67% Τζίρος: 178.44 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φιάλη κρασιού σε κελάρι
Φωτο: Shutterstock

Οινογαστρονομική προβολή της Πελοποννήσου στη Ρώμη με κρασιά και ελαιόλαδα

Η ελληνική πρεσβεία και η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρουσίασαν στη Ρώμη τα κρασιά, τα ελαιόλαδα και τον τουριστικό πλούτο της περιοχής, προωθώντας συνεργασίες και νέες εξαγωγικές προοπτικές.

Οι οινογαστρονομικές διαδρομές της Πελοποννήσου έκαναν αισθητή την παρουσία τους στη Ρώμη, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε μεγάλο ξενοδοχείο της ιταλικής πρωτεύουσας.

 Το εμπορικό γραφείο της ελληνικής πρεσβείας και η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρουσίασαν τα ξεχωριστά κρασιά και το διεθνώς αναγνωρισμένο ελαιόλαδο της περιοχής, καθώς και τον πολιτιστικό και τουριστικό πλούτο της, σε επιλεγμένα ιταλικά οινοποιεία, εστιατόρια, δημοσιογράφους του γαστρονομικού τομέα και τουριστικούς πράκτορες.

Όπως ανέφερε η πρέσβης της Ελλάδας στην Ιταλία, Ελένη Σουρανή, «η βραδιά αυτή αφιερώθηκε σε δυο εμβληματικά προϊόντα της χώρας μας: στο κρασί και στο ελαιόλαδο. Η Περιφέρεια της Πελοποννήσου έχει μια τεράστια ιστορία, με παράδοση και κορυφαία παραγωγή, η οποίες αναγνωρίζονται σε όλο τον κόσμο».

 Η κ. Σουρανή επισήμανε επίσης πως η συγκεκριμένη παρουσίαση αποτελεί την πρώτη σε μια σειρά εκδηλώσεων που προγραμματίζονται έως το 2026, με στόχο την προώθηση των ελληνικών προϊόντων και τη δημιουργία στενών συνεργασιών με ιταλικές επιχειρήσεις.

Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Πελοποννήσου, Θάνος Μιχελόγγονας, τόνισε ότι η φυσική παρουσία σε διεθνείς διοργανώσεις, όπως εκθέσεις τουρισμού ή roadshows, προσφέρει ουσιαστικά οφέλη.

 Η Πελοπόννησος, όπως σημείωσε, αντιμετωπίζει έλλειμμα αναγνωρισιμότητας, γι’ αυτό και έχει αναπτύξει μια ενιαία «ταυτότητα τόπου», προωθώντας κοινά μηνύματα σε όλους τους τομείς αναπτυξιακής προτεραιότητας.

Στη Ρώμη, η παρουσίαση επικεντρώθηκε συνολικά στην περιοχή και όχι μόνο στην τουριστική της προσφορά, δίνοντας έμφαση στη γαστρονομία, την αγροτική παραγωγή και τον τουρισμό, πέρα από το παραδοσιακό «ήλιος και θάλασσα».

Σύμφωνα με τον κ. Μιχελόγγονα, η Περιφέρεια Πελοποννήσου πραγματοποίησε φέτος πάνω από τριάντα παρουσιάσεις στο εξωτερικό, ενισχύοντας τη συνεργασία με τις ελληνικές πρεσβείες και τα γραφεία του ΕΟΤ διεθνώς. Στην εκδήλωση της Ρώμης, με την καθοδήγηση της πρεσβείας, οργανώθηκε μια αποστολή με πληθώρα κρασιών και ελαιολάδων.

Για το νέο έτος, τον Ιανουάριο, προγραμματίζεται νέα παρουσίαση της Περιφέρειας Πελοποννήσου εκτός Ευρώπης, με επιχειρηματική αποστολή στην Ινδία, στοχεύοντας στη διεύρυνση των εξαγωγικών προοπτικών και την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας των τοπικών προϊόντων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Παραλία Λαλάρια Σκιάθος
ΔΙΕΘΝΗ

Ιταλία: Εντυπωσιασμένη η πρόεδρος του Ιταλικού Τουρισμού από τη Σκιάθο

Η Σκιάθος παρουσιάστηκε στη Ρώμη με έμφαση στην ομορφιά, τις καινοτομίες, τη γαστρονομία και την προσβασιμότητα σε ΑμεΑ, καθώς και στη δυνατότητα επίσκεψης εκτός υψηλής σεζόν, όπως τον Μάιο και τον Οκτώβριο.
Αρχαιολογικός χώρος Ταίναρο
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Τα μονοπάτια της Πελοποννήσου ξανασυστήνουν την περιοχή στον κόσμο

Η Πελοπόννησος εντυπωσίασε στη διεθνή έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο, παρουσιάζοντας ένα φιλόδοξο σχέδιο με δίκτυο μονοπατιών που προβάλλει τη βιωσιμότητα, την αυθεντικότητα και τον πολιτισμό μέσω του βιωματικού τουρισμού.
Κολοσσαίο στη Ρώμη
ΔΙΕΘΝΗ

Ανοιχτός για το κοινό ο διάδρομος του Κομμόδου στο Κολοσσαίο

Ο διάσημος «διάδρομος του Κομμόδου» στο Κολοσσαίο, που επέτρεπε στους αυτοκράτορες να μπαίνουν διακριτικά στην αρένα, ανοίγει για πρώτη φορά στο κοινό, αποτελώντας μεταγενέστερη προσθήκη στο κτίριο.