Σε εξέλιξη βρίσκεται στο Ηράκλειο η κινητοποίηση του Συνδικάτου Οικοδόμων, το οποίο συμμετέχει στη 24ωρη πανελλαδική απεργία του κλάδου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του συνδικάτου, Γιάννη Γωνιανάκη, στο επίκεντρο των διεκδικήσεων βρίσκεται η ανάγκη λήψης ουσιαστικών μέτρων υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας, με φόντο τα αυξανόμενα εργατικά δυστυχήματα στις οικοδομές.
Οι εργαζόμενοι ζητούν επίσης ενίσχυση και στελέχωση των ελεγκτικών μηχανισμών, καθώς και την καθιέρωση υποχρεωτικής συλλογικής σύμβασης εργασίας για όλους τους οικοδόμους.
Νωρίτερα, μέλη του συνδικάτου συγκεντρώθηκαν έξω από το Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου, ενώ αυτή την ώρα πραγματοποιούν πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης.