ΓΔ: 1994.63 0.89% Τζίρος: 241.89 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
kybernisi-nea dimokratia-ypourgiko symboulio
Φώτο: Nick Paleologos / SOOC

Κ. Μητσοτάκης: Η χώρα βρίσκεται σε πορεία ταχείας ανάπτυξης

Ο πρωθυπουργός σημείωσε πως η δημοπράτηση των δυο κάθετων οδικών αξόνων που θα κατασκευαστούν με την μέθοδο ΣΔΙΤ συμπεριλαμβάνει και την υποχρέωση του αναδόχου να συντηρεί τα έργα για 27 χρόνια.

Ενώπιον της έναρξης ενός «ενάρετου κύκλου ταχείας ανάπτυξης», βρίσκεται η χώρα σύμφωνα με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη που πρέπει να εκμεταλλευτεί το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης αλλά και να κλείσει τις εκκρεμότητες από το παρελθόν. Όπως τα δυο έργα που ξεκινάνε για την αναβάθμιση των οδικών αξόνων Θεσσαλονίκη - Έδεσσα και Δράμα από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός «η Εγνατία Οδός, σύντομα θα αποκτήσει δύο νέους κάθετους άξονες, οι οποίοι θα κατασκευαστούν με τη μέθοδο ΣΔΙΤ, που τους απαλλάσσει από διόδια. Η δημοπράτηση συμπεριλαμβάνει και την υποχρέωση του αναδόχου να συντηρεί τα συγκεκριμένα έργα για 27 χρόνια» .

Ο Κυρ. Μητσοτάκης σημείωσε ότι «παρά την αναστάτωση που έφερε η πανδημία οι μελέτες για τον άξονα Θεσσαλονίκη - Έδεσσα είναι έτοιμες. Όπως το είχα υποσχεθεί, είμαι εδώ 18 μήνες μετά», τόνισε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε: «οι δρόμοι αυτοί αποκτούν ευρωπαϊκές προδιαγραφές εξυπηρετώντας χιλιάδες οδηγούς. Έχουν μεγάλη συμβολή στην απασχόληση και στις χερσαίες μεταφορές. Τα δύο αυτά έργα είναι επιλογές με πολιτικό περιεχομένο. Όταν μειώνονται οι αποστάσεις, μειώνονται και οι κοινωνικές αποστάσεις. Έτσι σπάει και η απομόνωση των συγκεκριμένων δύο περιφερειακών ενοτήτων. Αυτά τα δύο έργα δείχνουν το ενδιαφέρον της κυβέρνησης και του συγκεκριμένου Υπουργείου για την Περιφέρεια».

Τέλος, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης λέγοντας πως «μπροστά μας έχουμε το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης, το Ελλάδα 2.0, δηλαδή την Ελλάδα των επομένων 10ετίων. Υπάρχουν όμως και προβλήματα και εκκρεμότητες, που έρχονται από το παρελθόν. Ένας από τους λογαριασμούς με το παρελθόν που κλείνουμε σήμερα είναι και τα δύο συγκεκριμένα έργα. Μόλις χθες ο οίκος Standard & Poors αναβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας. Είχα δεσμευθεί πως θα επιστρέψω στη μεσαία τάξη αυτά που της πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ και η κυβέρνηση αυτή υλοποιεί αυτήν την προεκλογική της δέσμευση».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Evaggelos Mytilineos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς ο Κυρ. Μητσοτάκης έφερε πίσω τη ΜΕΤΚΑ στα έργα της Ελλάδας

Η προσωπική μαρτυρία του Ευάγγελου Μυτιληναίου στα εγκαίνια του δρόμου Άκτιο - Αμβρακία. Οι εγγυήσεις του πρωθυπουργού για διαφάνεια στα δημόσια έργα και τα δύσκολα στοιχήματα που ακολουθούν.
Κυριάκος Μητσοτάκης πορτρέτο
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Η ντρίπλα Μητσοτάκη για Τράμπ, τα «παρών» στη Ν. Υόρκη και ο πονοκέφαλος των ΑΧΕ

Πώς απέφυγε να απαντήσει για Τραμπ ο πρωθυπουργός, εισηγμένες και μη πάνε Νέα Υόρκη, το παρασκήνιο της επιθεώρησης Σταϊκούρα, τα ηλεκτρικά λεωφορεία και η Ερυθρά Θάλασσα, ο καιρός ανατρέπει τα σχέδια Αποστολάκη για Σπέτσες, οι ΑΧΕ και οι ανεκτέλεστες εντολές.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρχεται νέα επέκταση της Ολυμπίας Οδού μετά τον άξονα Πάτρας – Πύργου

Με την αναμορφωμένη σύμβαση παραχώρησης η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός διατηρεί το δικαίωμα να κατασκευάσει την επέκταση μέχρι τον Αλφειό. Άρχισαν τα έργα για να παραδοθεί το 2025 ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος.
Kyriakos Mitsotakis, Kyvernisi
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Μητσοτάκης: Το 2022 η δημοπράτηση της επέκτασης του Μετρό στη Δ. Αθήνα

Όπως σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης μετά τις εισηγήσεις των δημάρχων, εκτός από τα μεγάλα έργα υπερτοπικού χαρακτήρα, μέσα στο επόμενο διάστημα θα πρέπει κάθε Δήμος της Δυτικής Αθήνας να έχει ταυτιστεί με ένα έργο ανάπλασης ή δημιουργίας πρασίνου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επιστολή εργολάβων σε Κ. Μητσοτάκη: «Όχι» σε ενιαία αρχή για τα έργα

Την αντίθεσή του στην ενοποίηση των αρχών για τις δημόσιες συμβάσεις εκφράζουν τέσσερις ενώσεις του κατασκευαστικού τομέα, προειδοποιώντας για οπισθοδρόμηση σε εποχές αυθαιρεσίας και αδιαφάνειας.