ΓΔ: 1969.99 -0.78% Τζίρος: 52.56 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:15:32
Κώστας Καραμανλής ομιλία
Φώτο: Dimitris Kapantais / SOOC

Κ. Καραμανλής: Δεν πρόκειται να κρυφτώ πίσω από τη βουλευτική ασυλία

Ο πρώην υπουργός Μεταφορών τόνισε πως κατηγορείται για αντιφατικά πράγματα καθώς η τηλεδιοίκηση πρέπει να είναι έτοιμη το 2030. Τι ανέφερε για τα ζητήματα ασφαλείας των σιδηροδρόμων.

Παραδέχεται τις πολιτικές του ευθύνες ο πρώην υπουργός Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής, και επισημαίνει ότι αν υπάρξουν συγκεκριμένες κατηγορίες εναντίον του δεν πρόκειται να κρυφτεί πίσω από τη βουλευτική ασυλία και θα βρεθεί ενώπιων της δικαιοσύνης.

Σε συνέντευξη του στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, ο κ. Καραμανλής σημείωσε πως «δεν κρύβομαι και το είπα στη Βουλή με τον πιο καθαρό τρόπο, δεν κρύβομαι πίσω από καμία βουλευτική ασυλία. Είτε ήμουν είτε δεν ήμουν βουλευτής η διαδικασία υπάγεται στο άρθρο 86. Αν υπάρξει κατηγορητήριο να το δούμε και είμαι στη διάθεση όλων των αρχών. Με κατηγορούν χωρίς να υπάρχουν κατηγορίες».

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε πως θα πρέπει «να περιμένουμε να κάνει τη δουλειά του ο ανακριτής και αν ο εισαγγελέας πει ότι υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες τότε όπως όλοι οι πολίτες θα σταθώ όρθιος. Ακόμα και αν τώρα παραιτηθώ από την ασυλία μου, δεν σημαίνει ότι θα δικαστώ. Υπάρχει μία διαδικασία. Εάν κάποιος πιστεύει ότι υπάρχουν στοιχεία ότι εγώ έχω ποινικές ευθύνες, υπάρχει διαδικασία που πρέπει να κάνουν».

Για τις πολιτικές ευθύνες που του αναλογούν τόνισε ότι «έχω πολιτική ευθύνη γι΄ αυτό παραιτήθηκα αμέσως. Όταν φτάσαμε με τον πρωθυπουργό εκεί δεν θέλω να ευχηθώ σε κανέναν να δει αυτές τις σκηνές. Δεν ξέραμε ακόμα τι είχε συμβεί», ενώ επισημαίνει ότι έχει δώσει εξηγήσεις για την 717. «Κατηγορούμαι για αντιφατικά πράγματα. Η τηλεδιοίκηση είναι ένα σύστημα που πρέπει να είναι έτοιμο το 2030. Αυτή είναι η ευρωπαϊκή οδηγία. Η σύμβαση παρελήφθη διαλυμένη και αυτή με χίλια ζόρια καταφέραμε να την τελειώσουμε, δυστυχώς τρεις μήνες μετά το δυστύχημα. Κανείς με βεβαιότητα δεν μπορεί να πει αν θα είχε αποφευχθεί το δυστύχημα».

Για την πολύκροτη σύμβαση 717, ο πρώην υπουργός Μεταφορών δήλωσε πως «η Ευρωπαία εισαγγελέας λέει ότι έπρεπε να την καταγγείλουμε. Εγώ έπρεπε ή να την τρέξω ή να τη διαλύσω. Έρχονται μετά τα κόμματα της αντιπολίτευσης και μου λένε ότι εμείς ευθυνόμαστε που δεν τελείωσε η σύμβαση», ενώ για τα ζητήματα ασφαλείας του σιδηροδρόμου τονίζει πως «οι προειδοποιήσεις δεν ήταν για ατυχήματα αλλά για το γεγονός ότι είχαμε ένα προβληματικό δίκτυο. Κανένας δεν λέει ότι υπήρχαν ζητήματα ασφαλείας. Δεν υπάρχει τέτοιο χαρτί. Δεν υπάρχει τέτοιο έγγραφο» και πρόσθεσε πως «όταν αναλάβαμε τον ΟΣΕ προσλάβαμε 400 ανθρώπους λόγω των τεράστιων ελλείψεων, αυξήσαμε τις βάρδιες και εκείνο το μοιραίο βράδυ κάποιος έφυγε πιο νωρίς».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρένα με GPS, μοντέλο ΔΕΗ στις προσλήψεις, ψυχομετρικά τεστ και απολύσεις

Το νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο προβλέπει υποχρεωτική εγκατάσταση του αμφισβητούμενου συστήματος HEPOS, Ενιαίο Κέντρο Κυκλοφορίας, ευέλικτες προσλήψεις και προμήθειες και αυστηρούς ελέγχους στο προσωπικό.
Τρένο Hellenic Train
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος ΟΣΕ με... άρωμα ΔΕΗ και ώρα για ξεκαθάρισμα με τους Ιταλούς

«Μοντέλο ΔΕΗ» για τον νέο ΟΣΕ μόνο σε ευελιξία προσλήψεων και συμβάσεων, όχι και σε οικονομικά μεγέθη. Όλα ανοικτά στη δύσκολη διαπραγμάτευση με τους Ιταλούς της Hellenic Train. Τι θα γίνει με τα συστήματα ασφάλειας.
Ταχύτητα τρένου στη Βρετανία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι θα απολύονται από τον «νέο» ΟΣΕ: Στρατιωτικά τεστ στο προσωπικό

Ανοίγει το παράθυρο των απολύσεων στον σιδηρόδρομο, αρχίζουν ειδικά τεστ στον ΟΣΕ σε συνεργασία με το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας. Παραμένουν 600 κενές θέσεις εργασίας, ενώ ο Κανονισμός Κυκλοφορίας έχει μείνει στο 1960.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ασφάλεια στον σιδηρόδρομο: Έρχεται νέο νομοσχέδιο για να μπει τάξη

Το νέο νομοσχέδιο για την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο ετοιμάζει ο Κ. Κυρανάκης. Θα γίνουν και αλλαγές στη διοίκηση της ΡΑΣ. Επιδιώκεται να σταματήσει το γαϊτανάκι ευθυνών με νέο τμήμα στη Διεύθυνση Σιδηροδρομικών Μεταφορών.