ΓΔ: 2501.13 1.02% Τζίρος: 217.66 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης εξωτερικά
Εξωτερική όψη νοσοκομείου στη Θεσσαλονίκη με υπόβαθρο αστικών κτιρίων και χώρο προσγείωσης ελικοπτέρων.

Θεμιστοκλέους: Ενισχύεται και εκσυγχρονίζεται το ΕΣΥ στη Θεσσαλονίκη

Ο υφυπουργός Μάριος Θεμιστοκλέους επισκέφθηκε νοσοκομεία σε Κομοτηνή, Καβάλα και Ξάνθη, ενημερώθηκε για τα έργα και συναντήθηκε με τα στελέχη τους, εξετάζοντας τρόπους ενίσχυσης και βελτίωσης της λειτουργίας τους.

Σειρά επισκέψεων σε νοσοκομεία της Βόρειας Ελλάδας πραγματοποίησε ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, με αφορμή τον 9ο κύκλο ανοιχτών συναντήσεων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στη Θεσσαλονίκη. Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκε η πρόοδος των εργασιών για τα τρία νέα υπό ανέγερση νοσοκομεία του Ιδρύματος στην περιοχή.

Ο κ. Θεμιστοκλέους επισκέφθηκε το εργοτάξιο του υπό κατασκευή Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής ΙΣΝ, όπου ενημερώθηκε διεξοδικά για τη μέχρι τώρα πορεία και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου. Το νέο νοσοκομείο αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τις υπηρεσίες δημόσιας υγείας στη Θράκη, ενώ η κατασκευή του εντάσσεται στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του Εθνικού Συστήματος Υγείας, με χρηματοδότηση από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Παράλληλα, ο υφυπουργός επισκέφθηκε το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας και το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, όπου είχε συναντήσεις με τις διοικήσεις και το προσωπικό. Κατά τη διάρκεια των επαφών, ενημερώθηκε για την καθημερινή λειτουργία, τους χρόνους αναμονής και τις διαδικασίες κλεισίματος ραντεβού, ενώ εξετάστηκαν τρόποι περαιτέρω ενίσχυσης των δύο νοσοκομείων.

Σε δηλώσεις του, ο κ. Θεμιστοκλέους ανέφερε ότι «Το ΕΣΥ ενισχύεται, εκσυγχρονίζεται, αλλάζει», τονίζοντας τη σημασία των σύγχρονων υποδομών και των ποιοτικών υπηρεσιών, ιδιαίτερα στις ακριτικές περιοχές.

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι το νέο νοσοκομείο Κομοτηνής ΙΣΝ θα προσφέρει αναβαθμισμένη φροντίδα με σύγχρονο εξοπλισμό και ενισχυμένο προσωπικό, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του Υπουργείου Υγείας προς το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για τη συμβολή του.

Ο υφυπουργός σημείωσε επίσης την ενίσχυση των νοσοκομείων Καβάλας και Ξάνθης, με αυξημένους προϋπολογισμούς, περισσότερο προσωπικό και μειωμένους χρόνους αναμονής για τους πολίτες. Όπως δήλωσε, «Σε κάθε σημείο που υπάρχει Ελλάδα, θα υπάρχει ένα νέο σύγχρονο και ενδυναμωμένο ΕΣΥ».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ιατρός στο νοσοκομείο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ελλείψεις προσωπικού πιέζουν τη λειτουργία των δημόσιων νοσοκομείων

Στη συγκέντρωση στο νοσοκομείο Γεννηματάς, οι εργαζόμενοι ανέδειξαν τις σοβαρές ελλείψεις προσωπικού στα δημόσια νοσοκομεία, που οδηγούν σε υπολειτουργία τμημάτων, χαμηλές αμοιβές και κλειστές χειρουργικές αίθουσες και κλίνες ΜΕΘ.
Ιατρός στο νοσοκομείο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μακεδονία: Προχωρά το πρόγραμμα δωρεάν απογευματινών χειρουργείων

Την 3η ΥΠΕ Μακεδονίας επισκέφθηκε ο Γ. Παπαγεωργίου, ενημερώθηκε για την ολοκλήρωση 4.000 δωρεάν απογευματινών χειρουργείων και τη σημαντική μείωση λιστών αναμονής στα νοσοκομεία της Περιφέρειας με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Άδωνις Γεωργιάδης ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Άδωνις Γεωργιάδης απαντά στις καταγγελίες Καρχιμάκη για το «Αττικόν»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε στις καταγγελίες του Λευτέρη Καρχιμάκη για το νοσοκομείο Αττικόν, διαψεύδοντας ελλείψεις σε σεντόνια και υποστηρίζοντας ότι γίνονται έργα για την κατάργηση των ράντζων.
Κυριάκος Μητσοτάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Νέο νοσοκομείο στην Κω και σχέδιο για το παλιό της Ρόδου

Η κυβέρνηση ανέθεσε στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου την εκπόνηση master plan για την αξιοποίηση του παλαιού νοσοκομείου Ρόδου, ενώ εξασφαλίστηκαν 45 εκατ. ευρώ για νέο νοσοκομείο στην Κω, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός στη Ρόδο.
Πλατεία Αριστοτέλους Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσσαλονίκη: Αρχίζουν οι εναέριοι ψεκασμοί κατά των κουνουπιών

Ξεκινούν αύριο, Πέμπτη, εναέριοι ψεκασμοί για κουνούπια σε Θεσσαλονίκη και Πιερία, καλύπτοντας 30.000-45.000 στρέμματα. Στόχος ο περιορισμός των πληθυσμών μετά από δειγματοληψίες και λόγω κατάλληλων συνθηκών στα ορυζώνες.