Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του Σκάι, καταδίκασε απερίφραστα την επίθεση στο σπίτι του περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά, τονίζοντας ότι «είναι ό,τι πιο άνανδρο μπορεί να κάνει κάποιος». Όπως είπε, η Ελληνική Αστυνομία οφείλει να εντοπίσει και να οδηγήσει στη δικαιοσύνη τους δράστες, επισημαίνοντας ότι «είμαστε δίπλα στον Νίκο Χαρδαλιά και σε κάθε θύμα τέτοιας επίθεσης».
Αναφερόμενος στα προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, ο κ. Μαρινάκης σημείωσε πως «αν θέλει κάποιος να περιγράψει μέσα σε λίγα λεπτά μία από τις μεγαλύτερες παθογένειες της Ελλάδας των τελευταίων δεκαετιών, μπορεί να πει την ιστορία των προσφυγικών». Εξήγησε ότι το κτίριο, το οποίο επί χρόνια τελούσε υπό κατάληψη, αποδόθηκε στους πολίτες μέσω της Περιφέρειας Αττικής, για να μετατραπεί σε ξενώνες φιλοξενίας συγγενών καρκινοπαθών που νοσηλεύονται σε αντικαρκινικά νοσοκομεία.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υπογράμμισε ότι «οι καταλήψεις πρέπει να απελευθερώνονται από την αστυνομία άμεσα», διευκρινίζοντας πως η κυβέρνηση λαμβάνει μέριμνα για τις ευπαθείς ομάδες ώστε να μη μείνουν στο δρόμο. Παράλληλα, επέκρινε πολιτικούς χώρους που, όπως είπε, αντιδρούν σε τέτοιες πρωτοβουλίες, ενώ η κυβέρνηση «παραδίδει στον Έλληνα φορολογούμενο έναν χώρο για ιερό σκοπό».
Για τους δανειολήπτες και τα «κόκκινα» δάνεια
Σχετικά με τη νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τους δανειολήπτες, ο κ. Μαρινάκης ανέφερε ότι υπάρχουν «κακοπληρωτές και κακοπληρωτές», διαχωρίζοντας εκείνους που δεν μπόρεσαν να πληρώσουν από τους στρατηγικούς κακοπληρωτές. Όπως τόνισε, «η κυβέρνηση αυτή δεν πιστεύει σε οριζόντιες λύσεις για όλους» και έχει δημιουργήσει νομικό πλαίσιο που επέτρεψε 60.000 ρυθμίσεις δανείων τα τελευταία τρία χρόνια.
Αναφερόμενος στην πρόταση του κόμματος ΕΛΑΣ για τη διασφάλιση της πρώτης κατοικίας, σημείωσε ότι «ο κ. Τσίπρας ήταν ο πρωθυπουργός που παρέδωσε τα δάνεια στα funds», προσθέτοντας πως «όταν ανέλαβε αυτή η κυβέρνηση, τα “κόκκινα” δάνεια ήταν πάνω από το 43% και τώρα είναι στο 4%».
Για τις υποθέσεις Αβραμόπουλου και Ασημακοπούλου
Σχετικά με την υπόθεση του Δ. Αβραμόπουλου, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε ότι, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ίδιου, «έχει τις απαντήσεις για τα ερωτήματα που θα του τεθούν». Τόνισε ότι «ούτε εγώ είμαι δικαστής, ούτε η κυβέρνηση εκπροσωπεί την εισαγγελία», επισημαίνοντας πως είναι προς τιμήν του ότι δεν επικαλείται τη βουλευτική ασυλία.
Αναφορικά με την υπόθεση της κ. Ασημακοπούλου, ο κ. Μαρινάκης ανέφερε ότι η δικαιοσύνη έχει αποφανθεί και αυτό είναι «απολύτως σεβαστό». Επισήμανε ωστόσο ότι «είναι βαθύτατα υποκριτικό να αντιμετωπίζονται πολιτικά πρόσωπα ως εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου» για ζητήματα που, όπως είπε, έχουν περισσότερο ανθρώπινη και πολιτική διάσταση.