Για την έναρξη μιας νέας εποχής συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης μίλησε ο υφυπουργός Εσωτερικών, Βασίλης Σπανάκης, στην ημερίδα που συνδιοργάνωσαν η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και η Ένωση Περιφερειών Ελλάδος (ΕΝ.Ε.), με θέμα «Οι Περιφέρειες ως Πυλώνας Ανάπτυξης του Ελληνικού Αθλητισμού».
Ο κ. Σπανάκης, στο πλαίσιο της Ολυμπιακής Ημέρας, που χαρακτήρισε ως ημέρα αφετηρίας, χαιρέτισε την πρωτοβουλία της Ολυμπιακής Επιτροπής για τη σύναψη «συμμαχιών» με την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Στόχος, όπως τόνισε, είναι η ενίσχυση του αθλητισμού, η ανάδειξη θεμάτων που αφορούν την αθλητική οικογένεια και η ανάπτυξη δράσεων στις τοπικές κοινωνίες.
Αναφερόμενος στις δράσεις του υπουργείου Εσωτερικών, υπογράμμισε ότι τα τελευταία χρόνια εφαρμόζεται μια ξεκάθαρη πολιτική για τη δημιουργία, επέκταση και ανάπτυξη αθλητικών χώρων σε όλη τη χώρα. Η πολιτική αυτή, όπως σημείωσε, αποτιμάται σε 389 έργα, συνολικού προϋπολογισμού 450 εκατομμυρίων ευρώ.
Παράλληλα, επισήμανε τις προοπτικές και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται για τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες μέσα από τη συνεργασία της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Όπως ανέφερε, διαμορφώνονται 345 «συμμαχίες» με τις 13 Περιφέρειες και τους 332 Δήμους της χώρας.
«Οι ευκαιρίες για τον αθλητισμό για όλους τους συμπολίτες μας, ιδίως για τους νέους, πολλαπλασιάζονται πλέον και τίθενται υπό την «ομπρέλα προστασίας» της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής», τόνισε ο υφυπουργός.
Κλείνοντας, ο κ. Σπανάκης δήλωσε ότι «μια νέα αθλητική ιστορία γράφεται από σήμερα» και συνεχάρη τον πρόεδρο της Ολυμπιακής Επιτροπής, Ισίδωρο Κούβελο, για την πρωτοβουλία σύναψης μνημονίου συνεργασίας με τον πρόεδρο της ΕΝ.Ε., Γεώργιο Χατζημάρκο.