Κλιμάκιο της Νέας Δημοκρατίας, με επικεφαλής τον βουλευτή Ανατολικής Αττικής και πρώην υπουργό Μάκη Βορίδη, πραγματοποίησε επίσκεψη στη Σπάρτη, στο πλαίσιο των περιοδειών του κόμματος στην Πελοπόννησο.
Ο κ. Βορίδης είχε διαδοχικές συναντήσεις με τον δήμαρχο Σπάρτης Μιχάλη Βακαλόπουλο και τον αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας Θεόδωρο Βερούτη. Κατά τις επαφές τους συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία, τα έργα και οι παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και η αναπτυξιακή προοπτική της Λακωνίας.
Στη συνέχεια, ο κ. Βορίδης περπάτησε στο κέντρο της πόλης, επισκέφθηκε καταστήματα και συνομίλησε με πολίτες και επαγγελματίες, ακούγοντας από κοντά τις απόψεις και τις ανησυχίες τους. Επίσης, είχε συνάντηση με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Σπάρτης Γιάννη Καρβουνιάρη και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, όπου στο επίκεντρο βρέθηκαν τα ζητήματα της τοπικής αγοράς και οι ανάγκες των εμπόρων και ελεύθερων επαγγελματιών.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με συνάντηση με στελέχη, μέλη και φίλους της Νέας Δημοκρατίας. Ο κ. Βορίδης συζήτησε για τις πολιτικές εξελίξεις, το κυβερνητικό έργο της τελευταίας επταετίας, την πορεία του κόμματος και τους στόχους της παράταξης για την επόμενη περίοδο.
Στο κλιμάκιο συμμετείχαν ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ Λακωνίας Αντώνης Κοκκονός και τοπικά στελέχη της ΔΕΕΠ, της ΔΗΜΤΟ Σπάρτης και της ΔΗΜΤΟ Ανατολικής Μάνης.
Δηλώσεις του Μάκη Βορίδη
Ολοκληρώνοντας την περιοδεία του, ο κ. Βορίδης δήλωσε: «Ήταν μεγάλη μου χαρά να βρεθώ σε έναν τόπο που αγαπώ ιδιαίτερα και να συναντήσω ανθρώπους, με τους οποίους μας συνδέουν κοινοί αγώνες και μακροχρόνιες σχέσεις φιλίας και εκτίμησης».
«Η επίσκεψή μου εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης κομματικής δραστηριότητας που αναπτύσσεται αυτή την περίοδο, παρότι δεν βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο. Είναι όμως μια περίοδος κατά την οποία ανασυντάσσουμε τις δυνάμεις μας, ενισχύουμε την παρουσία μας στην κοινωνία και προετοιμάζουμε τα επόμενα βήματά μας».
«Στο πλαίσιο αυτό, είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με τον δήμαρχο Σπάρτης και να ενημερωθώ για τα ζητήματα που απασχολούν την περιοχή, να συζητήσω με τον αντιπεριφερειάρχη για τα σημαντικά έργα που υλοποιούνται στη Λακωνία, καθώς και με εκπροσώπους του εμπορικού κόσμου, ακούγοντας από κοντά τις ανησυχίες και τις ανάγκες τους».
«Πιστεύω ότι το επόμενο διάστημα θα έχουμε τη δυνατότητα να ανακοινώσουμε πρωτοβουλίες που θα στηρίξουν ουσιαστικά τους εμπόρους και τους ελεύθερους επαγγελματίες και θα διευκολύνουν την καθημερινή τους δραστηριότητα».
«Παράλληλα, είχα τη ευκαιρία να συναντηθώ με πολίτες, στελέχη και φίλους της παράταξής μας, με τα μέλη της ΔΕΕΠ και της ΔΗΜΤΟ, και να συζητήσουμε για την πορεία της Νέας Δημοκρατίας και τους στόχους που έχουμε μπροστά μας».