Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο του κόμματος με επικεφαλής τον υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου και βουλευτή Α΄ Αθηνών, Θάνο Πλεύρη, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Αργολίδα.
Στο κλιμάκιο συμμετείχαν ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και βουλευτής Αργολίδας, Γιάννης Ανδριανός, ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ Αργολίδας, Παναγιώτης Ζαχαριάς, καθώς και τοπικά στελέχη του κόμματος.
Ο κ. Πλεύρης είχε διαδοχικές συναντήσεις με τον δήμαρχο Άργους-Μυκηνών, Γιάννη Μαλτέζο, τον δήμαρχο Ναυπλιέων, Δημήτρη Ορφανό, και τον αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας, Βασίλη Σιδέρη. Στις συζητήσεις τέθηκαν ζητήματα που αφορούν την τοπική ανάπτυξη, τις υποδομές και την καθημερινότητα των πολιτών, ενώ εξετάστηκαν οι κυβερνητικές προτεραιότητες για την ενίσχυση της αναπτυξιακής δυναμικής της περιοχής.
Κατά την επίσκεψή του στο Άργος, ο υπουργός περιηγήθηκε σε εμπορικά καταστήματα του κέντρου και συνομίλησε με επαγγελματίες, εργαζόμενους και πολίτες, καταγράφοντας τις απόψεις και τις ανάγκες τους.
Ακολούθως, επισκέφθηκε τα Ίρια Ναυπλίου, όπου είχε συνάντηση με εκπροσώπους συσκευαστηρίων και αγρότες. Εκεί συζητήθηκαν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας, οι ανάγκες της αγροτικής παραγωγής και οι δυνατότητες περαιτέρω στήριξης των τοπικών προϊόντων και των εξαγωγικών δραστηριοτήτων.
Συνεδρίαση ΔΕΕΠ Αργολίδας και δηλώσεις Πλεύρη
Η περιοδεία ολοκληρώθηκε με διευρυμένη συνεδρίαση της ΔΕΕΠ Αργολίδας στη Νέα Κίο, με τη συμμετοχή στελεχών των ΔΗΜΤΟ του νομού. Στη συνεδρίαση συζητήθηκαν ζητήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία, το κυβερνητικό έργο και οι προτεραιότητες της επόμενης περιόδου.
Κλείνοντας την επίσκεψή του, ο κ. Πλεύρης δήλωσε:
«Ευχαριστώ θερμά για την υποδοχή και για την ευκαιρία να βρεθώ σήμερα στην Αργολίδα, έναν τόπο με ξεχωριστή ιστορική και πολιτιστική σημασία.
Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με εντολή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, βρίσκεται διαρκώς δίπλα στις τοπικές κοινωνίες. Μέσα από αυτές τις επισκέψεις έχουμε τη δυνατότητα να συζητούμε απευθείας με τους πολίτες, την αυτοδιοίκηση, τους παραγωγικούς φορείς και τους ανθρώπους της αγοράς, να ακούμε τις ανάγκες τους και να αξιολογούμε την πορεία των παρεμβάσεων που υλοποιούνται σε κάθε περιοχή της χώρας.
Στις συναντήσεις που είχαμε σήμερα με τους δημάρχους, τους εκπροσώπους του αγροτικού κόσμου, τους επαγγελματίες και τα στελέχη της παράταξης, επιβεβαιώθηκε ότι η Αργολίδα διαθέτει σημαντικές αναπτυξιακές δυνατότητες. Η στήριξη της πρωτογενούς παραγωγής, η ενίσχυση των υποδομών και η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, παραμένουν σταθερές προτεραιότητες.
Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνέπεια και σταθερότητα, ώστε η ανάπτυξη να φτάνει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και να μεταφράζεται σε απτά αποτελέσματα για τους πολίτες».