Ο Δήμος Αγίου Βασιλείου εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 500.000 ευρώ από το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, μέσω της Περιφέρειας Κρήτης, για την αποκατάσταση ζημιών που προκλήθηκαν από έντονα καιρικά φαινόμενα και θεομηνίες.
Η χρηματοδότηση αφορά έργα αποκατάστασης σε κρίσιμες υποδομές με σημαντικές φθορές. Περιλαμβάνει την αποκατάσταση της κάτω βρύσης στον οικισμό Σελλίων – σημείο με ιστορική και κοινωνική αξία για την τοπική κοινότητα – καθώς και την αποκατάσταση του ασφαλτοτάπητα στην κεντρική οδό εισόδου-εξόδου του Μιξορρούματος, όπου σημειώθηκαν εκτεταμένες ζημιές.
Επιπλέον, προβλέπεται η αποκατάσταση της πλατείας στην Καλή Συκιά και λιθοδομής μήκους 15 μέτρων, όπως και η κατασκευή τοιχίου αντιστήριξης στην κεντρική δημοτική οδό Καρίνων, για την αντιμετώπιση κατολισθητικών φαινομένων και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Ο δήμαρχος Αγίου Βασιλείου, Γιάννης Ταταράκης, χαρακτήρισε τη χρηματοδότηση «σημαντική στήριξη για τον δήμο» και τόνισε ότι αποτελεί ακόμη ένα βήμα στην αποκατάσταση των ζημιών που προκάλεσαν οι θεομηνίες στις τοπικές κοινότητες και τις υποδομές. Ευχαρίστησε τον υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Κωνσταντίνο Κατσαφάδο, για τη συνεργασία, καθώς και τον βουλευτή Ρεθύμνου, Γιάννη Κεφαλογιάννη, για τη συμβολή του στην προώθηση των αιτημάτων του δήμου προς την κεντρική διοίκηση.
Όπως επισήμανε ο δήμαρχος, ο Δήμος Αγίου Βασιλείου συνεχίζει να διεκδικεί πόρους για την αποκατάσταση ζημιών και την ενίσχυση της ανθεκτικότητας των υποδομών. Στόχος είναι ένας ασφαλέστερος και πιο ανθεκτικός δήμος για κατοίκους και επισκέπτες, ενώ οι απαιτούμενες διαδικασίες θα προχωρήσουν άμεσα ώστε τα έργα να υλοποιηθούν το συντομότερο δυνατόν.