ΓΔ: 1970.41 -0.76% Τζίρος: 179.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Σιδηροδρομικές γραμμές ηλιοβασίλεμα
Εικόνα σιδηροδρομικών γραμμών με φωτισμό στο ηλιοβασίλεμα, δείχνει σύγχρονη υποδομή μεταφορών.

Συνεδριάζει σήμερα το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων

Έχει έδρα την αίθουσα διαχείρισης κρίσεων του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών του ΟΣΕ και σε αυτό θα συμμετέχουν εκπρόσωποι του ΟΣΕ, του Πυροσβεστικού Σώματος, της Ελληνικής Αστυνομίας, του ΕΚΑΒ και της Hellenic Τrain.

Την πρώτη του συνεδρίαση θα πραγματοποιήσει σήμερα, Σάββατο το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων που συγκροτήθηκε χθες, όπως ανακοίνωσε ο ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα υποδομών και μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης. Το Συντονιστικό Κέντρο έχει έδρα την αίθουσα διαχείρισης κρίσεων του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών του ΟΣΕ και σε αυτό θα συμμετέχουν εκπρόσωποι του ΟΣΕ, του Πυροσβεστικού Σώματος, της Ελληνικής Αστυνομίας, του ΕΚΑΒ και της Hellenic Τrain.

Σκοπός της επιτροπής θα είναι ο συντονισμός δράσεων που αφορούν τη συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών ασφαλείας των σιδηροδρόμων. Την ίδια στιγμή, την έντονη αντίδραση του ΟΣΕ προκάλεσε η ανακοίνωση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, μέσω της οποίας χαρακτηρίζεται «ανεπαρκής» η εκπαίδευση του 59χρονου σταθμάρχη και ζητείται η απομάκρυνση όλων όσων εκπαιδεύτηκαν με τον ίδιο τρόπο.

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων αναφέρει συγκεκριμένα πως: «Δεν τεκμηριώνεται η σωστή και ολοκληρωμένη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των εκπαιδευόμενων του συγκεκριμένου κύκλου μαθητείας, προβλέπονταν 712 ώρες θεωρητικής σε δύο κύκλους μαθητείας και 75 ώρες πρακτικής εκπαίδευσης, ο δεύτερος κύκλος θεωρίας πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την πρακτική εκπαίδευση». Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων αφήνει αιχμές προς την Αρχή, αναφέροντας πως  γνώριζε την εκπαιδευτική διαδικασία από το 2022 και δεν διατύπωσε ενστάσεις.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τρένα με GPS, μοντέλο ΔΕΗ στις προσλήψεις, ψυχομετρικά τεστ και απολύσεις

Το νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο προβλέπει υποχρεωτική εγκατάσταση του αμφισβητούμενου συστήματος HEPOS, Ενιαίο Κέντρο Κυκλοφορίας, ευέλικτες προσλήψεις και προμήθειες και αυστηρούς ελέγχους στο προσωπικό.
Τρένο Hellenic Train
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος ΟΣΕ με... άρωμα ΔΕΗ και ώρα για ξεκαθάρισμα με τους Ιταλούς

«Μοντέλο ΔΕΗ» για τον νέο ΟΣΕ μόνο σε ευελιξία προσλήψεων και συμβάσεων, όχι και σε οικονομικά μεγέθη. Όλα ανοικτά στη δύσκολη διαπραγμάτευση με τους Ιταλούς της Hellenic Train. Τι θα γίνει με τα συστήματα ασφάλειας.
Ταχύτητα τρένου στη Βρετανία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι θα απολύονται από τον «νέο» ΟΣΕ: Στρατιωτικά τεστ στο προσωπικό

Ανοίγει το παράθυρο των απολύσεων στον σιδηρόδρομο, αρχίζουν ειδικά τεστ στον ΟΣΕ σε συνεργασία με το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας. Παραμένουν 600 κενές θέσεις εργασίας, ενώ ο Κανονισμός Κυκλοφορίας έχει μείνει στο 1960.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ασφάλεια στον σιδηρόδρομο: Έρχεται νέο νομοσχέδιο για να μπει τάξη

Το νέο νομοσχέδιο για την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο ετοιμάζει ο Κ. Κυρανάκης. Θα γίνουν και αλλαγές στη διοίκηση της ΡΑΣ. Επιδιώκεται να σταματήσει το γαϊτανάκι ευθυνών με νέο τμήμα στη Διεύθυνση Σιδηροδρομικών Μεταφορών.