Πάνω από το 30% των φετινών κρατήσεων για ταξίδια στο εξωτερικό, κατά την περίοδο της Εθνικής Ημέρας της Κίνας και του Φεστιβάλ του Φθινοπώρου, κατευθύνθηκαν προς ευρωπαϊκούς προορισμούς, σύμφωνα με τον Γκούο Ντονκτσιέ, αντιπρόεδρο της διαδικτυακής πλατφόρμας τουριστικών υπηρεσιών Ctrip.com. Η Ευρώπη αναδεικνύεται έτσι σε κορυφαία επιλογή για τους Κινέζους ταξιδιώτες.
Οι Κινέζοι τουρίστες αναζητούν αυθεντικές, τοπικές και πολιτιστικές εμπειρίες στην Ευρώπη, ξεφεύγοντας από τις παραδοσιακές τουριστικές διαδρομές. Παράλληλα, εμφανίζουν αυξημένη δυναμική σε τουριστικές δαπάνες, τόσο σε δραστηριότητες όσο και σε προϊόντα που σχετίζονται με τον τοπικό πολιτισμό.
Ο τουρισμός λειτουργεί ως διμερής διάλογος μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών. Η μαζική παρουσία Κινέζων τουριστών, ιδιαίτερα των νεότερων ηλικιών, τους δίνει τη δυνατότητα όχι μόνο να γνωρίσουν τις ευρωπαϊκές παραδόσεις, αλλά και να μοιραστούν στοιχεία του κινεζικού πολιτισμού και των σύγχρονων εξελίξεων της Κίνας με τους Ευρωπαίους κατοίκους.