ΓΔ: 1996.46 -0.44% Τζίρος: 230.72 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:50:37
Λογότυπο Volkswagen κτήριο
Φώτο: Shutterstock

Volkswagen: 30 εκατ. οχήματα στην Κίνα με το νέο Audi A5L στην παραγωγή

Η FAW-Volkswagen γιόρτασε την παραγωγή 30 εκατ. οχημάτων στην Κίνα με την έξοδο του νέου Audi A5L, γεγονός που υπογραμμίζει τη σημασία της κινεζικής αγοράς για τον όμιλο Volkswagen.

Ένα νέο Audi sedan A5L βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης της FAW-Volkswagen στην πόλη Τσανγκτσούν, σηματοδοτώντας την παραγωγή 30 εκατομμυρίων οχημάτων στην Κίνα από την κοινοπραξία. Το γεγονός αυτό πραγματοποιήθηκε το βράδυ της 30ης Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Ο Ραλφ Μπραντστάτερ, πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής του ομίλου Volkswagen Group China, χαρακτήρισε το ορόσημο ως “ένα σύμβολο ομαδικής δουλειάς, εμπιστοσύνης, αλλά και ισχυρής συνεργασίας μεταξύ της FAW και της Volkswagen”. Η επίτευξη αυτή αναδεικνύει τη στρατηγική σημασία της κινεζικής αγοράς για τον όμιλο.

Το συγκεκριμένο ορόσημο δεν αφορά μόνο μία εταιρεία, αλλά στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα σε όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως. Η Κίνα, ως η μεγαλύτερη αγορά οχημάτων διεθνώς, προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες για τις φιλόδοξες αυτοκινητοβιομηχανίες που επιδιώκουν ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η FAW-Volkswagen ιδρύθηκε το 1991 και ξεκίνησε με την παραγωγή μόνο του μοντέλου Jetta. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει εμπορική ταυτότητα που περιλαμβάνει 33 μοντέλα, καλύπτοντας τόσο οχήματα με συμβατικούς κινητήρες όσο και οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας (NEVs).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Νέα κινεζική εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάνει απόβαση στην Ευρώπη

Η Leapmotor που έρχεται με δυο μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω των καναλιών διανομής της Stellantis, ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη κινεζική εταιρεία νέων ενεργειακών οχημάτων στην Κίνα σε πωλήσεις τον φετινό Ιούνιο.
autokinita-car-IX
ΔΙΕΘΝΗ

Στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου στρέφει το ενδιαφέρον της η Κίνα

Το Πεκίνο θέλει να αλλάξει ριζικά των αυτοκινητοβιομηχανιών της Ευρώπης, με τις κινεζικές εταιρείες να στοχεύουν στην αύξηση της διείσδυσης των μοντέλων τους ώστε να αποκτήσουν μεγαλύτερα μερίδια πωλήσεων.