Η εταιρεία δημόσιων συγκοινωνιών Atac της Ρώμης προχώρησε σε δέσμευση για επιστροφές χρημάτων σε περιπτώσεις ανεπαρκούς εξυπηρέτησης, σύμφωνα με ανακοίνωση της ιταλικής αρχής ανταγωνισμού, η οποία και ολοκλήρωσε σχετική έρευνα για την υπό κρατικό έλεγχο εταιρεία.
Η έρευνα της ρυθμιστικής αρχής ξεκίνησε τον Φεβρουάριο, εξετάζοντας πιθανές αθέμιτες εμπορικές πρακτικές λόγω φερόμενης μη τήρησης των προτύπων ποιότητας κατά την περίοδο 2021-2023.
Η Atac δεν κατάφερε να επιτύχει βασικούς στόχους, όπως η ακρίβεια των δρομολογίων, η λειτουργία κυλιόμενων σκαλών και ανελκυστήρων, καθώς και η παρουσία φυλάκων ασφαλείας στους σταθμούς του μετρό, όπως τόνισε η ρυθμιστική αρχή.
Η υπόθεση έκλεισε αφού η Atac δεσμεύτηκε να διαθέσει πάνω από 3 εκατ. ευρώ για επιστροφές χρημάτων σε κατόχους ετήσιων καρτών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Σύμφωνα με την αρχή, οι κάτοχοι ετήσιων καρτών για το 2024 θα λάβουν 5 ευρώ, ενώ επιπλέον 5 ευρώ θα δοθούν σε όσους είχαν ετήσια κάρτα μεταξύ 2021 και 2023. Η τιμή της ετήσιας κάρτας ανέρχεται στα 250 ευρώ, χωρίς εκπτώσεις.
Επιπλέον, η Atac θα λανσάρει νέα εφαρμογή για κινητά, η οποία θα προσφέρει μερικές επιστροφές χρημάτων στους χρήστες σε περίπτωση καθυστερήσεων άνω των 15 λεπτών σε τακτικές υπηρεσίες λεωφορείων, τραμ ή μετρό.
Η εταιρεία επισημαίνει ότι έχουν σημειωθεί βελτιώσεις, αξιοποιώντας ευρωπαϊκά κονδύλια μετά την πανδημία και κρατική χρηματοδότηση για την προετοιμασία του φετινού Καθολικού Αγίου Έτους. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν νέα λεωφορεία που ήδη κυκλοφορούν και νέα τραμ που θα παρουσιαστούν σύντομα.
Στο πλαίσιο των δεσμεύσεών της, η Atac θα επενδύσει 2,6 εκατ. ευρώ ετησίως για την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού στους σταθμούς του μετρό και την εκπαίδευση του υπάρχοντος προσωπικού.