Ο πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι δεν θα συμμετάσχει στη διάσκεψη για την ανοικοδόμηση της Ουκρανίας που διοργανώνεται στην Πολωνία, όπως ανακοίνωσε το Κίεβο. Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε μια περίοδο έντονων εντάσεων μεταξύ των δύο χωρών, με αφορμή τη διαμάχη για την ονομασία ουκρανικής στρατιωτικής μονάδας.
Την ουκρανική αντιπροσωπεία που θα παραστεί στη διάσκεψη αυτή την εβδομάδα θα ηγηθεί η πρωθυπουργός της Ουκρανίας Γιούλια Σβιρίντενκο, εκπροσωπώντας την κυβέρνηση σε ένα κρίσιμο φόρουμ για την οικονομική ανασυγκρότηση της χώρας.
«Η ουκρανική αντιπροσωπεία στη διάσκεψη θα περιλαμβάνει εκπροσώπους του ουκρανικού επιχειρηματικού κόσμου, επικεφαλής κρατικών επιχειρήσεων, εκπροσώπους των κοινοτήτων μας από όλη τη χώρα και, φυσικά, κυβερνητικούς αξιωματούχους και βουλευτές», δήλωσε η Σβιρίντενκο.