Ο διοικητής της Δύναμης Κουντς των Φρουρών της Επανάστασης, Εσμαέλ Καάνι, δήλωσε ότι το Ισραήλ πρέπει να αποσυρθεί από μόνο του από ολόκληρη την επικράτεια του Λιβάνου, διαφορετικά θα αναγκαστεί να αποχωρήσει ηττημένο. Η τοποθέτηση αυτή μεταδόθηκε από τα κρατικά μέσα ενημέρωσης, εν μέσω αυξημένης έντασης στην περιοχή.
Σύμφωνα με πρόσφατο μνημόνιο κατανόησης που υπέγραψαν οι ΗΠΑ και το Ιράν, τερματίζονται οι εχθροπραξίες σε όλα τα μέτωπα, συμπεριλαμβανομένου του Λιβάνου. Οι δύο πλευρές δεσμεύτηκαν να διασφαλίσουν την κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της χώρας, με την Τεχεράνη να υπογραμμίζει ότι αυτό συνεπάγεται την αποχώρηση των ισραηλινών στρατευμάτων από το νότιο Λίβανο.
Από την πλευρά του, το Ισραήλ αντιτίθεται σθεναρά στην ιδέα αποχώρησης και δηλώνει ότι θα παραμείνει σε ζώνη ασφαλείας εντός του Λιβάνου έως ότου αφοπλιστεί πλήρως η Χεζμπολάχ.