Το Ιράν κατηγόρησε τις Ηνωμένες Πολιτείες για αεροπορικά πλήγματα που, σύμφωνα με την Τεχεράνη, στόχευσαν εγκαταστάσεις παρακολούθησης και επιτήρησης στις νότιες ακτές της χώρας. Η ιρανική πλευρά χαρακτήρισε τις επιθέσεις παραβίαση της ενδιάμεσης συμφωνίας που αποσκοπεί στον τερματισμό του τετράμηνου πολέμου μεταξύ των δύο χωρών.
Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Εξωτερικών ανέφερε ότι «Αυτές οι στυγνές επιθέσεις... δείχνουν πως οι ΗΠΑ δεν δίνουν την ελάχιστη αξία και αξιοπιστία στις δεσμεύσεις τους και ότι η αθέτηση υποσχέσεων είναι μέρος της φύσης τους». Το Ιράν υπογράμμισε ότι η ενέργεια αυτή υπονομεύει τις προσπάθειες για αποκλιμάκωση και επαναφορά της σταθερότητας στην περιοχή.