Η αντιαεροπορική άμυνα του Μπαχρέιν αναχαίτισε σήμερα ιρανικούς πυραύλους και drones, σύμφωνα με ανακοίνωση των ενόπλων δυνάμεων του βασιλείου. Το περιστατικό σημειώθηκε σε μια περίοδο νέας ανταλλαγής πληγμάτων μεταξύ Ηνωμένων Πολιτειών και Ιράν, παρά το γεγονός ότι η κατάπαυση του πυρός παραμένει τυπικά σε ισχύ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι ένοπλες δυνάμεις του Μπαχρέιν «αναχαίτισαν και κατέστρεψαν έναν ορισμένο αριθμό βλημάτων που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτές τις ύπουλες ιρανικές επιθέσεις», ενώ βρίσκονται σε «κατάσταση ύψιστου συναγερμού».
Οι Φρουροί της Επανάστασης είχαν δηλώσει νωρίτερα ότι εξαπέλυσαν επιθέσεις σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις των ΗΠΑ στο Κουβέιτ και το Μπαχρέιν, ως αντίποινα για τα αμερικανικά πλήγματα στο ιρανικό έδαφος. Οι δύο πλευρές αλληλοκατηγορούνται για παραβιάσεις της κατάπαυσης του πυρός.
Το υπουργείο Εξωτερικών του Μπαχρέιν καταδίκασε τις επιθέσεις χαρακτηρίζοντάς τες ως εσκεμμένες και επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις της κυριαρχίας και της ασφάλειας της χώρας. Παράλληλα, κάλεσε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ να πραγματοποιήσει έκτακτη συνεδρίαση προκειμένου να καταστήσει το Ιράν υπόλογο για τις ενέργειές του.
Αντίστοιχα, το Κουβέιτ καταδίκασε την «κατάφωρη παραβίαση» της κυριαρχίας του μετά από πλήγματα που σημειώθηκαν «την αυγή» εναντίον του εδάφους του, προειδοποιώντας ότι οι επιθέσεις αυτές «θέτουν σε κίνδυνο» τις πρωτοβουλίες για τον τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή.
Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Εξωτερικών του Κουβέιτ κατήγγειλε τις «απεχθείς και επαναλαμβανόμενες επιθέσεις του Ιράν (...) η τελευταία από τις οποίες [πραγματοποιήθηκε] την αυγή [σήμερα]». Το εμιράτο είχε αναφέρει νωρίτερα ότι αντιμετώπισε πυρά από «εχθρικούς πυραύλους και drones» που στόχευσαν το έδαφός του.