Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν ότι προχώρησαν σε εκτόξευση πυραύλων και drones εναντίον αμερικανικών στρατιωτικών εγκαταστάσεων στο Κουβέιτ και στο Μπαχρέιν. Η ενέργεια αυτή παρουσιάζεται ως αντίποινα για τις πρόσφατες αμερικανικές επιθέσεις εντός ιρανικού εδάφους.
Σύμφωνα με το δίκτυο Press TV, η ανακοίνωση των Φρουρών της Επανάστασης αναφέρει πως «η παραβίαση της εκεχειρίας έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 1 του Μνημονίου Συνεννόησης (MoU) του Ισλαμαμπάντ και θα οδηγήσει στην πλήρη διακοπή όλων των διπλωματικών διαδικασιών».