ΓΔ: 1981.76 -0.19% Τζίρος: 3.12 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:37:02
Φώτο: Shutterstock

Διατηρήθηκε η ανοδική τάση για τις πωλήσεις της H&M και στο β' τρίμηνο

Οι αναλυτές αποτιμούν θετικά την αύξηση των πωλήσεων της Η&Μ το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, σε συνέχεια ενός τριμήνου που σηματοδότησε την επιστροφή σε κερδοφορία για τον όμιλο

Συνεχίστηκε και το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης η καλή εικόνα των πωλήσεων της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης Η&Μ, σηματοδοτώντας την επιστροφή σε σχετική κανονικότητα. Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος, οι πωλήσεις σε τοπικό νόμισμα αυξήθηκαν κατά 12% την περίοδο από την 1η Μαρτίου έως τις 31 Μαϊου 2022, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ η αύξηση ανέρχεται σε 17% σε σουηδικές κορώνες, με τις πωλήσεις να ανερχονται σε 54,5 δισ κορώνες φέτος, έναντι 46,5 δισ κορώνες το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

Είχε προηγηθεί ένα εξίσου δυναμικό πρώτο τρίμηνο για τον σουηδικό όμιλο, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 23% συγκριτικά με πέρσι, και τα καθαρά αποτελέσματα μετά φόρων να περνάνε σε κέρδη, ύψους 217 εκατ κορόνων, έναντι ζημίων ύψους 1,07 δισ κορόνων πέρσι. Η Η&Μ πρόκειται να ανακοινώσει τα συνολικά αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου στο τέλος του μήνα, ωστόσο, οι αναλυτές αποτιμούν θετικά την εξέλιξη των εσόδων του ομίλου. Σημειώνεται ότι η αλυσίδα έχει κλείσει συνολικά 185 σημεία που λειτουργούσε σε Ρωσία, Ουκρανία και Λευκορωσία, εξαιτίας του πολέμου, εξέλιξη που αναμενόταν να επηρεάσει τις πωλήσεις του τριμήνου. Ωστόσο, θεωρείται εξαιρετικά θετικό το γεγονός ότι οι νέες συλλογές της Η&Μ έχουν τύχει θερμής υποδοχής από το αγοραστικό κοινό, στοιχείο που επέτρεψε στην αλυσίδα να διατηρεί τις τιμές της στα αρχικά τους επίπεδα και να περιορίζει τα είδη σε προσφορά.

Στις προτεραιότες της Η&Μ παραμένει η επέκταση σε νέες αγορές, καθώς τον Μάρτιο άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Καμπότζης, ενώ μέσα στο έτος σχεδιάζονται ανοίγματα σε Εκουαδόρ, Κόσοβο, Βόρεια Μακεδονία, Κόστα Ρίκα και Γουατεμάλα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κατάστημα H&M βιτρίνα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η H&M επαναλανσάρει Ερμού και Πειραιά με έξυπνα καταστήματα νέας εποχής

Η H&M, παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο της μόδας, συστήνει εκ νέου δύο εμβληματικά καταστήματά της στην Ελλάδα: το flagship store στην Ερμού 11 & Βουλής στο κέντρο της Αθήνας και το ιστορικό κατάστημά της στον Πειραιά.
temu
ΔΙΕΘΝΗ

Temu και Shein σαρώνουν τις αγορές της Δύσης με ρούχα... της πεντάρας

Οι αδιανόητα χαμηλές τιμές των δύο κινεζικών brands φέρνουν σε θέση άμυνας ακόμη και κολοσσούς όπως η H&M και η Zara, που αναζητούν επειγόντως τη δική τους απάντηση για να κρατήσουν τους καταναλωτές.