ΓΔ: 2023.05 -0.47% Τζίρος: 159.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
businessdaily-jwmarriot-crete

Η Marriott International και η Βασιλάκης φέρνουν το JW Marriott στην Ελλάδα

Η SWOT Hospitality, κορυφαία εταιρεία διαχείρισης πολυτελών ξενοδοχείων στην Ελλάδα, θα συνεργαστεί με τη Βασιλάκης Α.Ε. και τη Marriott International ως η διαχειρίστρια εταιρεία του ξενοδοχείου.

Την συνεργασία της με την εταιρεία Βασιλάκης Α.Ε. για να φέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το brand JW Marriott ανακοίνωσε η Marriott International, Inc. Το JW Marriott Crete Resort & Spa, που αναμένεται να ανοίξει το 2025 στο Μαράθι Χανίων, θα εκτείνεται σε 100 στρέμματα και θα αποτελεί ένα καταφύγιο για τους ταξιδιώτες που αναζητούν μια πολυτελή απόδραση, σε συνδυασμό με εξαιρετικές υπηρεσίες και ολιστικές εμπειρίες ευεξίας.  

Η SWOT Hospitality, κορυφαία εταιρεία διαχείρισης πολυτελών ξενοδοχείων στην Ελλάδα, θα συνεργαστεί με τη Βασιλάκης Α.Ε. και τη Marriott International ως η διαχειρίστρια εταιρεία του ξενοδοχείου.

«Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους πιο ελκυστικούς προορισμούς για τον σημερινό παγκόσμιο ταξιδιώτη και η υπογραφή του JW Marriott Crete Resort & Spa αντικατοπτρίζει τη συνεχή ζήτηση που παρατηρούμε για πολυτελή καταλύματα, σε όλη τη χώρα», δήλωσε ο Jerome Briet, Chief Development Officer, Europe, Middle East & Africa, Marriott International. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη Βασιλάκης Α.Ε. και τη SWOT Hospitality για να παρουσιάσουμε στην Κρήτη την εξαιρετική φιλοξενία, τον προσεγμένο σχεδιασμό και τις πλούσιες εμπειρίες που πρεσβεύει η JW Marriott».

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, σχεδιασμένο από το αναγνωρισμένο αρχιτεκτονικό γραφείο Block722, το JW Marriott Crete Resort & Spa αναμένεται να συνδυάσει τη σύγχρονη κομψότητα με την αυθεντική κρητική κληρονομιά. Το ξενοδοχείο θα αποτελείται από 160 πολυτελή δωμάτια, με όλες τις σουίτες και τις βίλες να διαθέτουν ιδιωτική πισίνα ή τζακούζι.

Ο σχεδιασμός του ξενοδοχείου περιλαμβάνει επίσης πολλαπλούς χώρους ευεξίας που προσκαλούν τους επισκέπτες να αγκαλιάσουν πλήρως το «τώρα», καθώς και το διάσημο concept JW Garden. 

Επίσης, οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε πέντε εστιατόρια και μπαρ, συμπεριλαμβανομένων ενός παραδοσιακού κρητικού εστιατορίου, και ενός μεσογειακού εστιατορίου, δίπλα στη θάλασσα. Επιπλέον, στις παροχές του ξενοδοχείου περιλαμβάνονται πισίνες, γυμναστήριο, beach club, spa και εμπειρίες Family by JW.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε το άνοιγμα του πρώτου ξενοδοχείου JW Marriott στην Ελλάδα, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία μας. Η συνεργασία με την SWOT Hospitality, γνωστή για την τεχνογνωσία της στη διαχείριση πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων, προδιαγράφει την επιτυχία του έργου», δήλωσε ο Αντώνης Βασιλάκης, ιδιοκτήτης της Βασιλάκης Α.Ε. «Οι αξίες της JW Marriott συνάδουν με το όραμά μας για το ξενοδοχείο και είμαστε σίγουροι ότι μαζί θα αναβαθμίσουμε την εμπειρία φιλοξενίας στην Ελλάδα και θα θέσουμε νέα πρότυπα πολυτέλειας για τους επισκέπτες μας».

Το JW Marriott Crete Resort & Spa θα βρίσκεται στα περίχωρα της πόλης των Χανίων κατά μήκος της παραλίας του Μαραθίου, γνωστή για τα κρυστάλλινα νερά της, σε απόσταση οκτώ μόλις χιλιομέτρων από το αεροδρόμιο των Χανίων. 

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε μία ακόμη συνεργασία με τη Marriott International, και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε η εταιρεία Βασιλάκης Α.Ε.», δήλωσε ο Στέλιος Κουτσιβίτης, Πρόεδρος της SWOT Hospitality. «Το JW Marriott Crete Resort & Spa φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει την πολυτελή φιλοξενία στη Μεσόγειο, ενώ παράλληλα αποδεικνύει τη δυνατότητα της Ελλάδας να προσελκύσει εμβληματικά ξενοδοχειακά brands και να καταστεί διεθνής πολυτελής προορισμός».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

luxury hotel in Greece
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τουρισμός: 1,2 δισ. ευρώ νέες επενδύσεις σε μαρίνες και θέρετρα πολυτελείας

Τα έσοδα από τον τουρισμό δεν αναμένεται να ξεπεράσουν τα περσινά επίπεδα - ρεκόρ ωστόσο οι επενδύσεις στον κλάδο συνεχίζουν να «τρέχουν» με mega projects ύψους 1,2 δισ. ευρώ σε Αστακό, Ερμιονίδα και Εύβοια.
xenodoxeio, tourismos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξενοδοχεία: Οι πρωτιές στην ικανοποίηση των επισκεπτών και οι αδυναμίες

Ποιες εμπειρίες φιλοξενίας ξεχωρίζουν οι επισκέπτες των ελληνικών ξενοδοχείων για τη χειμερινή περίοδο και ποια η «Αχίλλειος πτέρνα» της ελληνικής φιλοξενίας, σύμφωνα με έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ.
Καλαμάτα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το πετυχημένο στοίχημα του συνεδριακού τουρισμού στην Καλαμάτα

Η Καλαμάτα εξελίσσεται σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό, με πολιτισμό, γαστρονομία και συνεδριακό τουρισμό. Διαθέτει 5.000 κλίνες, σύνδεση με 23 ευρωπαϊκές πόλεις και υψηλή ζήτηση όλο το χρόνο.